دلنوشته های یک دختر شیعه

دلنوشته های یک دختر شیعه

در این کشتی درآ،
پا در رکاب ماست دریاها
...
مترس از موج،
'بسم الله مجراها و مُرساها'
..

بر این نعمت گر جان فشانم رواست...
خدایا شکرت که امام رضا هست...
خدایا شکرت که وقتی حالم دارد بهم میخورد از گناه  وغرق شدن در روزمرگی هایم با رفتن به حرم سبک میشوم...
خدایا شکرت هروقت دلم میشکند میتوانم چهار راه شهدارو مستقیم برم...
هروقت اشک هایم برای جاری شدن بی تابی میکنند مامنی دارند...
خدایا شکرت وقتی دلم بی تاب کربلا میشود بادیدن پنجره فولاد قلبم ارام میشود...
چه قدر خوب است که غم های عالم هم که تودلت باشد جایی داری برای سبک شدن...
وقتی تصویر حرم را میبینی در تلوزیون و دلت پر میکشد میتوانی با اتوبوس راحت بری...
چه قدر دیوانه ی شب های صحن انقلابم ...صحن انقلاب برای من حکم تمام زیبایی های جهان را دارد،کمیل مولاعلی در صحن انقلاب برای من صفایی دارد وصف نشدنی...
کاش قدرش  را بیشتر بدانم...
من میخوام زیبا بمیرم .....
                                  عین عاشقا بمیرم....
                                                             اگه کربلا نشد الهی...
                                                                                       مشهدالرضا بمیرم...........
2تا اهنگ برا امام رضا:

  • ۹۴/۰۵/۲۷
  • یک دختر شیعه

نظرات (۱)

سلام
وبلاگ زیبایی دارید..
خوشحال میشم به من هم سر بزنید..
یاعلی(علیه السلام)
پاسخ:
سلام
ممنونم
:)
حتما
:)