دلنوشته های یک دختر شیعه

دلنوشته های یک دختر شیعه

در این کشتی درآ،
پا در رکاب ماست دریاها
...
مترس از موج،
'بسم الله مجراها و مُرساها'
..

تنهایی

تنهایی

تنهایی

تنهایی واژه ی غریبی است که این روزها شده قرین و مونس وهمدم من 

حس میکنم این روزها خیلی تنها شده ام ...

                                                         

تنهایی چشم وگوش ندارد همین که از صبح وتا شب خودت تک وتنها  باشی اسمش میشود تنهایی

                                                                          ،همین که نمیدانی کجابروی اسمش میشود تنهایی،

                                                                                             همین که ادم های اطرافت  خیلی کم کنارت باشند میشود تنهایی،

 ،اصلا ادم ها تنها به دنیا امده اند ،

اصلا اگر قرار نبود ادم ها تنها باشند پس کی یاد معبودشان را میکردند،

شاید خدای تنهای ی ما از اینکه تنهاباشیم وبه درگاهش پناه ببریم لذت میبرد ...

اصلا مگر نه اینکه در دعای کمیل بهش میگوییم(الهی وربی من لی غیرک)خدایا به غیر خودت هیچ کسی رو ندارم...

تنهایی واژه ی غریبی است که شاید اگر مولاعلی(ع)تنها نبودند از تنهایی با چاه درد ودل نمیکردند ...

شاید اگر تنهایی نبود مولای غریب ما بعد از هزارو اندی سال 313یار خالصشان جمع میشد وبالاخره ظهور میکردند....

شاید اگر تنهایی نبود خدا نمیگفت الله احد..

دلم این روزها یک جایی میخواهد تا عقده های تنهایی بودنم را در ان جا واکنم واز ته دل هق هق بزنم..

یا شاید هم جایی که بتوانم کمی داد بزنم ...


  • ۹۴/۰۵/۲۹
  • یک دختر شیعه

نظرات (۲۶)

قشنگ نوشته بودی :)
پاسخ:
قشنگ خوندی فائزه جانم
:)
و هیچکس نفهمید

که خدا هم تنهایی اش را فریاد می زند

آن هنگام که گفت

قل هو الله احد...
پاسخ:
دقیقن
:)
این جمله رو ی جای دیگه هم خوندم
:)
  • فرزانه رهبر
  • امام زمان از من و تو خیلی تنها تره...
    به فکر تنهایی اون که می افتم حس می کنم باید برای تنهایی آقا ناراحت بشم تا برای خودم...
    پاسخ:
    میدونم...
    :(

  • 🌼yare deldar🌼
  • تنهایی هاتو با حرم امام رضا پر کن..با شهدای گمنام کوه سنگی..با خدا..
    .
    .
    با امام زمانت..
    یا علی..
    پاسخ:
    گاهی وقتا فکر میکنم اگه امام رضارونداشتم باید چیکار میکردم؟ خداروشکر حداقل امام رضاهست
    :)
    درمورد شهدای گمنام گوهسنگی میدونی چون اون جا خیلی پسر داره ترجیح میدم کمتر برم


  • عــ ـاکـ ـف ...
  • چه شده که رفیق جان ما احساس تنهایی میکنه؟!؟
    تنهایی یه وقتایی خیلی خوبه....خیلی....
    ولی خب !
    همیشه هم خوب نیست !
    تو که امام رضا رو داری !
    جات بودم روزی یک ساعت رو حداقل اونجا سپری می کردم !
    شب تولد امام رئوف ،
    کربلام...
    روزش ،
    نجف.....!
    و نایب الزیارت !
    شما هم برو تو حرم خودش و جشن بگیر !
    :)
    یا علی....
    پاسخ:
    میدونی این روزا مسیر حرم خیلی شلوغه ولی خوب اره بازم خداروشکر اقاهست وگرنه...
    شاید بیشتر این احساس تنهایی به خاطر ازدواج خواهرمه که دیگه سرش شلوغه وپیشم نیس،مادر ادمم که شاغل باشه دیگه نور علی نور...
    :)
    اتفاقا شب تولد اقا عروسیه ابجیمه
    :)
    وای خوش به حالت حسابی برام دعا کن
    :(

    روایت از پیغمبر اکرم (ص) است که حضرت فرمود: . در این روایت آمده که اگر کسی برای مؤمنین و مؤمنات طلب مغفرت کند، خداوند به عدد هر مؤمنی که از هنگام خلقت آدم تا قیامت خلق می‏کند، برای او سه چیز در نظر می‏گیرد؛ برایش حسنه می‌نویسد و از گناهانش می‌کاهد و بر مقامش می‏افزاید.

    بحارالنوار جلو 90 ص 391


    من این روایت را که خواندم، تعجب کردم. می‏دانید تعجب ما برای چیست؟ چون ما مخلوقیم، محدودیم و تَنگ نظریم؛ لذا تعجب می‏کنیم که چگونه اگر یک نفر بگوید: «اللَّهُمَّ اغْفِرْ لِلْمُؤْمِنِینَ وَ الْمُؤْمِنَات» به عدد تمام انسانهای مؤمنی که خدا از زمان حضرت آدم تا به قیامت خلق کرده، خداوند در نامه عمل او به عدد همه آن‏ها حسنه می‏نویسد! تازه این اولین چیزی است که خدا در عوض این دعا به داعی می‏دهد.

    مرحوم
    ایت الله مجتبی تهرانی


    ((پس فراموش نکنید اللهم الغفر المومنین و المومنات

    به عزیزان خود خبر دهید
    غریبانه ))
    پاسخ:
    خیلی عالی بود
    :)دستتون درد نکنه
    حتما
    :)

    ایشالا هممون یه زودی از تنهایی درمیایم ، هم ما ، هم شما ، هم امام زمان

    :)

    پاسخ:
    ان شالله
    :)
  • عبد حسین فاطمه
  • سلام علیکم
    علی بود
    التماس دعای فرج
    پاسخ:
    علیکم السلام
    :)
    عالی خوندین
    محتاجیم
    :)
    یاعلی
    اصلا عرفا فقط شخصشان با مردم است، و إلا تنهایند و قلبشان همیشه با خدا...
    پاسخ:
    بله همینطوره
    :)
    خدابه همه توفیق عارف شدن رو بده ان شالله
    :(
  • هیئت مجازی کتاب
  • سلام


    http://heyateketab.blog.ir/post/248

    پاسخ:
    :))
    حتما
    ^_^
  • رفیعه رجعتی
  • از اخر سوژه پیدا کردی بنویسی؟!خخخخ

    چقدرررررر تصویره میخوره ب متن!

    تهنایی خعلی خوبه:)
    ادم می2نه راجب هرچیزی تفکر کنه^__^
    پاسخ:
    اره رفیعه جانم
    :)
    ممنون
    :)
    اره خوبه ولی زیادیش نه
    :/
    سلام علیکم. در راستای سوالی که پرسیدید فکر کنم این مطلب بدک نباشه:
    http://snn.ir/detail/News/434862/80
    پاسخ:
    خیلی ممنونم
    :)
    نمیدونم چرا ولی کلا حضرت علی رو یه جور خاص عجیبی دوسش دارم!
    پاسخ:
    مولا علی (ع)اصلا خود عشقن
    :))
    تنهایی
     اگر از همه جا بریدن
    و به او دل بستن باشد
    نکوست...
    پاسخ:
    کاملا درسته
    :(
    آقا میرزا حسن لسان الأطباء از اهالی اشرف مازندران نقل کرد در زمانی که حاجی ملا محمد اشرفی از مشاهیر علما در زادگاه خود اشرف ( بهشهر ) زندگی می‌کرد، من یک بار عازم زیارت حضرت رضا، علیه السلام شدم . برای خداحافظی و امر وصیت نامه‌ی خود خدمت ایشان رفتم و چون دانست که به زیارت ثامن الائمه علیه السلام می روم، پاکتی به من داد و فرمود :

    « در اولین روزی که به حرم مشرف شدی، این نامه را تقدیم امام رضا علیه السلام کن و در مراجعت جوابش را گرفته، برایم بیاور.»

    با خود گفتم : یعنی چه ؟ مگر امام رضا علیه السلام زنده است که نامه را به او بدهم؟! چگونه جوابش را بگیرم؟! اما عظمت مقام آن دانشمند مانع شد که این مطلب را به ایشان بگویم و اعتراض نمایم .

    هنگامی که به مشهد مقدس رسیدم، در اولین روز زیارت، برای ادای تکلیف نامه را به داخل ضریح انداختم . بعد از چند ماه موقع مراجعت برای زیارت وداع به حرم مشرف شدم و اصلاً سخن حاجی را که گفته بود جواب نامه‌ام را بگیر و بیاور، فراموش کرده بودم .

    بعد از نماز مغرب و عشا درحال زیارت بودم که ناگاه صدای مأموری بلند شد که زائران از حرم بیرون روند تا خدام به تنظیف حرم بپردازند . وقتی نماز زیارت را تمام کردم، متحیر شدم که اول شب چه وقت در بستن است ؟ ولی دیدم کسی جز من در حرم نیست ! برخاستم که بیرون روم، ناگاه دیدم سید بزرگواری در نهایت شکوه و جلال از طرف بالا سر با کمال وقار به سوی من می آید . همین که به من رسید، فرمود : حاجی میرزا حسن ! وقتی به اشرف رسیدی پیغام مرا به حاجی اشرفی برسان و بگو :

    آیینه شو جمال پری طلعتان طلب جاروب زن به خانه و پس میهمان طلب

    در این فکر بودم که این بزرگوار که بود ؟ که مرا به اسم خواند و پیغام داد یک مرتبه متوجه شدم اوضاع حرم به حالت اول برگشته، برخی نشسته و بعضی ایستاده به زیارت و عبادت مشغول هستند فهمیدم که این حالت مکاشفه بوده است . وقتی به وطن مراجعت کردم، یکسره به خانه مرحوم حاجی اشرفی رفتم تا پیغام امام علیه السلام را به وی برسانم همین که در را کوبیدم، صدای حاجی از پشت در بلند شد که :

    « حاجی میرزا حسن ! آمدی ؟ قبول باشد . آری :

    آیینه شو جمال پری طلعتان طلب جاروب بزن به خانه و پس میهمان طلب

    سپس افزود:« افسوس ! که عمری گذراندیم و چنان که باید و شاید صفای باطن پیدا نکرده‌ایم !»


    کرامات رضویه ، ج 2 ، ص 64.


    پاسخ:
    خیلی عالی بود دستتون درد نکنه واقعا زحمت کشیدین
    :)
    سلام

    عیدتون مبارک
    روزیتون زیارت

    یاعلی
    پاسخ:
    :))
    مچکر
    ^_^
    سلام دوست عزیز
    منم مثل شما شیعه ام
    سالها در امور دفاع از عقاید شیعه فعالیت کردم و کلی مقاله و کتاب درباره اهل بیت و تشیع نوشتم
    از مطالب وب شما متوجه شدم خیلی دانش مذهبی تون زیاده
    اگه براتون ممکنه بیایید انجمن ما..
    و مدیر بخش مذهبی بشید
    تا عده بیشتری از معلومات شما استفاده کنند.
    منتظرتون هستیم
     سلام دوست خوبم
    میشه بیای انجمن ما؟
    این انجمن با بقیه انجمن ها فرق داره

    http://moheb36.rozblog.com
    شما به انجمن ما دعوتید تشریف بیارید مرسی 
    پاسخ:
    والا این روزا یکم از فضای مجازی فاصله گرقتم واسه همین شاید فعلا برام مقدور نباشه
    :(
    از لطفتون ممنونم
    :)
    سلام. دیر به دیر به روز می شید؟؟
    پاسخ:
    سلام
    حقیقتش اینه که یکم این روزا از فضای مجازی فاصله گرفتم واسه همین کم تر میام
    :)
    سلام
     دوست داشتم برای مطالب امام رضا  ع چیزی بنویسم که متاسفانه فعال نبود
    پاسخ:
    سلام
    :)
    شرمنده. ببخشین بسته بودمش
    :)
    سلام علیکم

    خوشحال میشیم به وب ماهم بیایین...پست خوبی بود.:)
    پاسخ:
    سلام نینای عزیزم
    حتما
    :)

    با سلام

    جهت تبلیغات جشنواره باران مهر مزاحم شدم

    http://asedhamid.blog.ir/1394/06/09/m14

    :)

    پاسخ:
    سلام
    :)
    دیر دیدم 
    مریممم دخملم ثواب داره یکم پست بذاری!جای دوری نمیره باور کن!
    پاسخ:
    انیس بیا گذاشتم:دی
    :))
  • منتظر المهدی
  • سلام..
    بسیار زیباا.
    یاعلی(علیه السلام)
    پاسخ:
    سلام زیبا خوندین
    :)
  • رافضیــة ...
  • سلام
    موفق باشید
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم
    :))
    تنهایی عمیق ترین واقعیت در ذهن بشری ست ...

    تو با خدای خود انداز کار و دل خوش دار 
    که رحم اگر نکند مدعی خدا بکند ...
    پاسخ:
    بله دقیقا...
    چه قشنگ
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">