دلنوشته های یک دختر شیعه

دلنوشته های یک دختر شیعه

در این کشتی درآ،
پا در رکاب ماست دریاها
...
مترس از موج،
'بسم الله مجراها و مُرساها'
..

امروز روز زیارتی امام رضا دعا گوی همه ی دل های دلتنگتون بودم

الان ساعت2بامداد همین الان از حرم برگشتم 

حال امشب من عجیب بود

عجیب روبروی پنجره فولاد توی صحن جمهوری با یک گروهی که این شعر رو میخوندندباصدای بلند: ی سلام میدم به سوی حرم کربلا....غم کربلا منو میکشه دل من فقط....این شعره

دلم هوای کربلا کرد

اشکام دیگه طاقت ماندن نداشتن 

دلم عجیب هوای بین الحرمین را کرده

دعای گوی همتون بودم تو حرم امام رضا(ع)

  • ۹۴/۰۶/۱۶
  • یک دختر شیعه

نظرات (۲۰)

میخوای افراد بیشتری مطالبت رو بخونند؟

پس وبلاگت رو توی سایت بین بلاگ بساز
http://binblog.ir/

بین بلاگ اولین سیستم وبلاگدهی فارسی تایید
شده توسط موتور جستجوگر گوگله!! 

همیشه مطالب صفحه اول گوگل قرار میگیره!!!

امکانات جدید در بین بلاگ برای اولین بار در ایران
مشاهده امکانات جدید http://news.binblog.ir/

!!!!!!سایت نویسی مدرن رو با بین بلاگ تجربه کن!!!!!!
 
http://binblog.ir/
پاسخ:
:|
  • رفیعه رجعتی
  • منم 2عا کردی؟!^___^

    زیارتت قبول دوس جان:)
    پاسخ:
    معلومه^_^
    قبول حق
    سلام عزیز..
    ممونو که دعاگومون بودی که ما هم عجیب دلتنگ حرم آقاییم...
    ان شاالله جور بشه همین محرم و ان شاالله اربعین کربلایی بشی..
    پیش خدا دور نیست برآوردن حاجت دلت..
    پاسخ:
    سلام
    :))ان شالله
    امیدوارم
    :(
    آخ آخ
    یاد کربلا تو مشهد
    غوغا میکنه ...

    پاسخ:
    اره واقعا
    :(
  • عــ ـاکـ ـف ...
  • نمیشه فراموش
    سحرای زیبات ....
    کربلآ . . .
    من این مداحی رو وقتی داشتم مسیر امام ح س ی ن
    رو به سمت حضرت عباس (یعنی بین الحرمین) طی می کردم  خیلی گوش می دادم
    :(
    (یه عکس از طلوع آفتاب بین الحرمین گرفتم ،
    به زودی ازش رونمایی می کنم!!!
    اون دیگه تهشه !!! )
    یا حق
    :)
    پاسخ:
    وای خدا 
    :(
    خوش به سعادتت
    :)
    اره بزار بی صبرانه منتظرم
    :(
  • شیعهِ منتظر
  • کربلا کاش خونه من کرنا خونه شاه کرم بود

    کربلا کاش پنجره خونه من رو به حرم بود

    پاسخ:
    کاش....
    :(
    خوش به حالت :)
    منم ایشالا فردا میرم:)
    پاسخ:
    ایشالله
    :)
    اللهم ارزقنا شفاعته الحسین یوم الورود:)
    اللهم ارزقنا زیارته الحسین:)
    پاسخ:
    امین
    :)
    سلام بر حضرتش...
    پاسخ:
    :)
    پاسخ:
    چه قشنگ
    :)
    موفق باشید
    پاسخ:
    سلامت باشید
    :)
  • فرزانه رهبر
  • زیارت قبول
    پاسخ:
    قبول حق
    :)
    نایب الزیاره باش خانوم...
    پاسخ:
    حتما
    :)
    اشک ..
    پاسخ:
    ...
    :(
  • مـــهر بــــــآنو
  • چی قول شدیییییییییییییییییی؟
    چیکار میتون بکنم واسه پشتیبانیت؟
    پاسخ:
    روان شناسی
    :)
    ایچی ی دونه درست کن برام
    :)))
    من دلم حرم خواس:(((((
    پاسخ:
    عزیییییییییییییییییییییییییییزم
    :(
    رزقنا الله زیارتهم عارفا بحقهم...
    پاسخ:
    :)
  • معبر سایبری فندرسک
  • خوش به سعادت شما
    پاسخ:
    خوش به سغادت اونایی که قسمتشون میشه کربلا
    :(
    هههیی
    آمین
    پاسخ:
    :(
    زیارتتون قبول..
    منم خیلی هواییم..
    خیلی..
     نمی دونم محرم چجوری دلمو تهران نگه دارم...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">