دلنوشته های یک دختر شیعه

دلنوشته های یک دختر شیعه

در این کشتی درآ،
پا در رکاب ماست دریاها
...
مترس از موج،
'بسم الله مجراها و مُرساها'
..

خوشبختی یعنی داشتن دوستای خیلی با حال وپایه ...

خوشبختی یعنی با وجود دوستات متوجه گذر زمان نشی اصلا:)

خلاصه اینکه هر کدوم از بچه ها میخوان برن شهرستانای مختاف واسه دانشگاه:( به غیر از مشرقی  که مشهده:))

اینم منو دوستام :))

از چپ:مشرقی،دوست جونم،خودم ،همکارم:دی

فاطیماتو عکس نبود ولی بود :/ عکاس باشیمونم مسافرت بود کلن نبود:/



  • ۹۴/۰۶/۲۵
  • یک دختر شیعه

نظرات (۲۱)

زیباست موفق باشین دوستان بهم سر بزنین
پاسخ:
ممنانم
:)
حتما
:)
چه ولوله ای افتاده بین رفقایی که تازه امسال دانشجو میشن ...
من که کلی مهمونی خداحافظی دعوتم :))))

پاسخ:
ارههه
:(
عه خوش به حالت
:)
البته بچه ها آخر هفته ها میانا ولی خب...
پاسخ:
:(
  • رفیعه رجعتی
  • قولبونت بلم!فقد کاش عکس تکراری نمیذاشدی:دی
    پاسخ:
    خدا نکنه
    ^_^
    اول من گذاشتم
    :دی
    :)
    سلاااام..
    چه عکس باحالی:)))
    ان شاالله دانشجویی تون مباااارک..
    واقعا داشتن دوستای این چنینی نعمت بزرگیه..
    با اینکه الان سه ساله دانشجو شدم بهترین دوستام همون بچه های دبیرستانن:))
    رفاقت یعنی این❤

    پاسخ:
    سلاااام
    مچکر
    :))
    و باز هم مچکرم
    :))
    اره خداروشکر...
    خدا ان شالله تو دانشگاه هم دوستای خوب قسمت همه بکنه
    :)

  • پدرام یراقچی
  • اوووووووووف عجب خواهر های شیک و خفنی
    چه استایل و فیگورایی
    دمتون گرم :)

    پاسخ:
    ممنانم
    :)
  • مـــهر بــــــآنو
  • :****
    پاسخ:
    :**
    :)
    پاسخ:
    :(
    دوث میداشتم تو ام میبودی خوب:(
    نه اون یه کار دیگه بود که می خواستم انجامش بدم خیلی وسیع بود اون =))
    اره فهمیدم گوشیت خراب شده :)
    لا دشواری=))
    پاسخ:
    اهان:)فکر کردم این کاره:)
    :))
    منم خیلی دوست داشتم بیام :(((((((((((((((((((((((((
    پاسخ:
    :((
    چیکار کنم اسم و فامیلم نیاد؟؟
    هر کار می کنم ویرایش نمیشه :||
    پاسخ:
    جایی که نوشتی فائزه فاضلو میگی دیگه اره؟
    آره دوست ندارم باشه :|
    پاسخ:
    نمیشه ...
    :)
    اگه اسمتو تو وبت تغییر بدی باقیه جاها هم تغییر میکنه اگه نه همون اسمی که رو وبت هسد میاد
    یا ام میتونی کلن تو بیان وارد نشی به عنوان کاربر ناشناس نظر بزاری:)
    هوممم ممنون :))
    چرا فاطمه رو فقط دهنشو سیاه کردی؟=))
    پاسخ:
    خخخ
    چون که چشماشو عینک زده لازم نبود کلشو سیاه کنم!!دی
    :))
    کووووووووووووووفت :|||
    اشاره به توضیحاتت توی دوستام :|||||
    پاسخ:
    خخخخ
    دروغ میگم مگ؟:دی
    خودت خر خونی :|||||| =))
    پاسخ:
    من جلوی تو لنگ میندازم
    :)))
    :دی
    چیشششششش حالا نیگاا!
    هی سووز ب دل من بکنین عکس بذارین! بی من ک هیچ جا صفا نداره من میدونم!
    پاسخ:
    ای جان
    :))
    نه اصلا بدون تو به ما خوش نگذشت
    :(
    جات واقعا خالی بود
    :))
    فقد میتونم بگم:|
    پاسخ:
    :||
    خخخخ
    خوب چیکار کنم مجبور بودم صورتتو اونجوری کنم
    =)))
    دلم برای دوستام تنگ شد...
    جای ما خوش بگذرونید :)
    پاسخ:
    اخی
    :)
    ان شالله حدمن
    :)
    :) درس نخونید خوب نیست !
    پاسخ:
    خعلیم خوبه
    :/
    ایشالله بشه که  بنا به درخواست پدر تا دکترا پیش بریم
  • پدرام یراقچی
  • آجی این برای پست بالا
    الهم عجل لولیک الفرج...

    پاسخ:
    :)
    امین
    مرسی از حضورت طنین ^ـ^ لینک شدی ^ـ^
    پاسخ:
    :))
    خواهچ
    :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">