دلنوشته های یک دختر شیعه

دلنوشته های یک دختر شیعه

در این کشتی درآ،
پا در رکاب ماست دریاها
...
مترس از موج،
'بسم الله مجراها و مُرساها'
..

 

برای من پاییز هیچ وقت بوی ناب نمیدهد،پاییز برای من دل گیر است من برای امدن روزهای پاییز لحظه شماری نمیکنم ،من پاییز را حتی اگر با تمام زیبایی هایش ببینم باز هم دوست ندارم،پاییز برای من فصل جدیدی از دل گرفتگی هاست،از گرفتی اسمان است،سوزش شدید سرماست ،خشکی هوا،حتی خشک شدن دست هایم که دائم باید بخارانمش ویا دائم کرم بزنم،نمیدانم چرا ولی من دلم میگیرد با شروع پایییز،شاید عیب از خود پاییز نباشد،شاید همیشه شروع پاییز برای من به خاطر اینکه با تنها شدنم همراه بوده است دل گیر بوده است روزهایی که میرفتم مدرسه وبرمیگشتم وبعد استراحت وبعد یک راست در اتاقم بودم مشغول درس هایم تنهای تنها در اتاقم تنهایی همان چیزی است که مرا از پا در می اورد،یا شاید هم به دلیل اینکه تمام کسانی که از اقوام برای تعطیلات میامدند شهرمان بر میگردن شهر خودشان،یا شاید هم به خاطر اسمان های دلگیرش ...نمیدانم ...امسال با رفتن خواهرم به تهران برای من پاییز دل گیر تر ازقبل شده است... من 

 

من همیشه عاشق باران و راه رفتن در باران بر روی برگ های پاییزی بوده ام ولی هیچ وقت از امدن پاییز احساس خوبی نداشتم همیشه برای من زمستان وبهار وتابستان با احساس های خوب همراه بوده است ولی پاییز هیچ گاه.ولی این را با تمام وجود قبول دارم پاییز زیباترینِ فصل هاست
نمیدانم چرا تمام این اتفاق ها برای من در پاییز رقم میخورد...
                                          تلخ است
                              که لبریز حقایق شده است
                                          زرد است
                              که با درد موافق شده است
 
                                    شاعر نشدی
                                 وگرنه میفهمیدی
                     پاییز بهاریست که عاشق شده است!                           
  • ۹۴/۰۶/۲۹
  • یک دختر شیعه

نظرات (۱۴)

بسیار زیبا
پاسخ:
ممنانم
:)
نگاه قشنگی داری..
ولی پاییز فصل هوای دو نفره ست:))
خبلی قشنگه..ولی خب به قول خودت نمیدونم چرا برای تو یادآور خاطرات بده..
ولی مطلب ادبی خوشکلی نوشتی..
پاییز بهاریست‌که عاشق شده است...:)
پاسخ:
اره پاییز فصل هوای2نفره است
:))
اره واقعا:(
مرسی قشنگ خوندی گل دختر
:)
تیتر جالبی بود...
پاسخ:
:)
  • رفیعه رجعتی
  • شعر چقدر قشنگ بود!+متن:)
    من ی حس مبهمی دارم نسبت ب پاییز!هم دوثش دارم هم ندارم انگار:|
    پاسخ:
    ممنون رفیعه جونم
    :)
    دقیقن
    :(
    ولی میشه با اومدنش دلم میگیره...
    :)
    پاسخ:
    (:
    :)
    پاسخ:
    (:
    سلام


    پاییز خوبی براتون آرزو می کنم


    یاعلی
    پاسخ:
    خیلی ممنون
  • عــ ـاکـ ـف ...
  • کااااملا راجع به پاییز باهات موافقم !
    اصصصلا به دلم نمیچسبه !
    :/
    باید منتظر زمستان جان بمونیم !
    :))
    پاسخ:
    دقیقا
    :/
    اره ان شالله
    :))
    کم پیدایی عاکف جان
    :*
  • مدافعان حرم
  • پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blog.ir
    ما را با درج لینک در وبگاه خود حمایت نمائید

    یاعلی
    پاسخ:
    حتما
    :)
    زیبا..
    منم زیاد فصل پاییز رو دوست ندارم....
    پاسخ:
    زیبا خوندین
    :)
    منم
    :/
    سلام علیکم مومن

    دعوتید به :
    جنگ نرم یعنی همین
    http://azf06.blog.ir/post/491

    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام
    :)
    مرحوم ایت الله مجتبی تهرانی

    این روز (شب و روز عرفه )را از دست ندهید!

    هر لحظه‌ای از لحظات این روز برای ما گران بها است؛ به خصوص برای دعا و درخواست از خداوند. این فرصت بهترین فرصت است. پس این فرصت را از دست ندهید! به خصوص از ظهر تا هنگام غروب را که در روایات وارد شده است. بدانید اگر می‏ خواهید مشکلاتتان را حل کنید بیایید ‌این چند ساعت را درِ خانه خدا بروید و از او بخواهید؛ چه حاجت‏ های مادی را و چه معنوی را، همه را از او بخواهید. چون امروز برد دعا خیلی زیاد است. بخصوص درباره دیگران اگر دعا کنید، ما در روایت داریم که خدا چند هزار برابر به شما اعطا می‏ کند.


    پاسخ:
    :)
    تشکر
  • مجتبی آستانه
  • http://radiopatogh.blog.ir/

    پاسخ:
    شرمنده اقای استانه نتونستم ضبط کنم
    :(
    لازم به ذکره بگممم عالیییی بود:))
    با اجازه  کپی
    پاسخ:
    ایرادی نداره

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">