دلنوشته های یک دختر شیعه

دلنوشته های یک دختر شیعه

در این کشتی درآ،
پا در رکاب ماست دریاها
...
مترس از موج،
'بسم الله مجراها و مُرساها'
..

گاهی وقت ها دلت اندازه ی یک قابلمه اشک دارد...هرکار هم میکنی بند نمی اید...فقط باید یک جوری قابلمه ی اشکت را خالی کنی...وگرنه مثل یک طناب دور گلویت را میگیرد و میخواهد خفه ات بکند...رفیقم،هم رازم ،کسی که برایم مثل خواهر است،امشب ،شب جمعه در بین الحرمین کنار اربابم اوای کمیل را میشنود....من بعد از رفتنش دیگر صدایش را نشنیدم ولی مطعنم که به یادم هست در روانشناسی تلپاتی اثبات شده است...من و رفیقم که هر وقت دلمان برای هم تنگ میشد ودلمان میگرفت بیشتر مواقعا روبروی پنجره فولاد مولایم رضا قرار میگذاشتیم اما امروز وقتی رفتم حرم ان قدر گلویم بغض داشت که داشتم خفه میشدم اشک هایم میریخت...که رفیقم از پنجره فولاد برات کربلایش را گرفت و من ماندم که ماندم که ماندم... وفقط وفقط وفقط باید صبرکنم صبر....ماه مانم و ابجیمم که دیشب رفتن تهران  قابلمه ی دلم را بزرگ تر کرده است...

یا حسین....

شب های جمعه میگیرم هواتو...

اشک غریبی میریزم برا تو...

ودر اخر:بیچاره اون که حرم رو ندیده....بیچاره...بیچاره...

+این عکس را دوست دارم حس خوبی بهم میدهد

  • ۹۴/۰۹/۲۶
  • یک دختر شیعه

نظرات (۸)

به چه عجب شما نظرارو باز کردی:))
و من حرم ندارم...من اصلا حسین ندارم....من ندارم....:((
مدیونی اگه فک کنی بغض کردمو نوشتن پرید

پاسخ:
 شرمنده
:))
و من هم....
:(((((((

  • بسیجی گمنام
  • دلم به حال ان علمداری میسوزد که خود طلایه دار کربلا نرفته ها هست 
    پاسخ:
    :(
    یاحسین

    مریم ... :( 
    پاسخ:
    زهرا...
    :(
  • بانوی ایرانی
  • سلام
    خدا رو شکر که پنجره فولاد امام رضا (ع) رو دارید. من که به جای قابلمه یه تریلی اشک رو باید خالی کنم...

    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام
    اگر پنجره فولاد نبود که خفه میشدم...
    ان شالله قسمت هممون بشه
    محتاجیم به دعا
    :)
    چه قدر تو خوبی...
    پاسخ:
    خودت خوبی همه روخوب میبینی
    :*)
    نوشته هات بوی ریا نمیده...
    برام دعا کن مریم :)
    پاسخ:
    :)عزییییییییییزم
    :)
    چشم
    :)
    یادت نشه منم خیلی محتاج دعات هستم
    :)
    بیچاره تر اونی که امام زمانش رو ندید
    پاسخ:
    ....
    بعله
  • علیرضا ******
  •  بابا بیا
    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">