دلنوشته های یک دختر شیعه

دلنوشته های یک دختر شیعه

در این کشتی درآ،
پا در رکاب ماست دریاها
...
مترس از موج،
'بسم الله مجراها و مُرساها'
..

آدم ها گاهی وقت ها یک چیز هایی میبینند از بعضی از آدم ها که حالشان بهم میخورد...از آدم هایی که جانماز آب میکشن...از ادم هایی که ادعاشان میشود اره ما خیلی مومنیم....عاشق خدا وپیغمبر...صف اول نماز جماعت ...حاج اقا حاج اقا...تقبل الله...ولی گاهی وقت ها اون بالایی خداهه ...دیگه صبرش تموم میشه از ستار العیوبی...خسته میشه از این همه ریا دروغ گویی،ظاهر،اون موقعست که ابروشه میبره که چی بوده؟؟؟؟

امروز من خودم به شخصه یک چیزی دیدم از همین ادم ها که...فقط دلم میخواهد زار بزنم...که چه جوری گاهی وقت ها با اعتقادات ادم ها بازی میشه...احساس میکنم حالم از ادم های ریشوی تسبیح به دست حاج اقا بهم میخوره...فقط ی چیز اینا از دشمنای اسلام هم بدترن...حداقل اینه که بابا یکی دین نداره،ایمون نداره،میاد رک وراست میگه من قبول ندارم...ولی به اسم دین با اعتقادات مردم بازی کردن ...این وحشتانکه ...خیلی ببخشین خودشون هر غلطی میخوان میکنند بعد میان به مردم ،جوونا میگن گناه نکنید،،،اژ خدا بترسید...مسخرست

واقعا تو دلم مونده ببخشین یکم تنده لحنش ولی به احتمال زیاد پست موقت باشه...تو پست قبلم گفتم حق نداریم درباره ی عقاید دیگران قضاوت کنیم...واقعا از ته دلم گفتم حق نداریم اگه ی جوون دیدیم که ی ذره به بعضی چیزا اعتقاد نداره بهش هزار تا انگ و برچسپ بزنیم که وای...استغفرالله...گاهی وقتا همین جوونای به اصطلاح گناهکار  شرف دارن به بعضی از حاج اقاهای جانماز اب کشیده ی ریا کار...که فقط از اسلام اسمشو یدک میکشن برا گند کاری های خودشون....

  • ۹۴/۱۱/۲۷
  • یک دختر شیعه

نظرات (۵)

  • مجتبی آستانه
  • آخ آخ حرف دل منو زدین به خدا
    پاسخ:
    واقعا امروز یک چیزی دیدم که نتونستم خودمو کنترل کنم
    :)
    واقعااا لایک داشت این پستت....
    پاسخ:
    یعنی بقیه نداشت
    :D
  • بسیجی گمنام
  • اول : سلام
    دوم :بپا خیزید و ریشة استکبار جهانی به سرکردگی امریکا و دیگر قدرتهای شرق و غرب را با تمام عوامل داخلی و خارجیشان به زیر افکنید.
    سوم: جای تاسف داره :(
    چهارم:التماس دعای فرج
    پنجم: عاقبتون بخیر و ختم به شهادت

    پاسخ:
    سلام
    :)
    بعله واقعا جای تاسف داده خییییلی
    محتاجیم
    خیلی ممنون
    :)
  • هادی مشایخی
  • آخ آخ.
    من خودم ریشو ام.
    توی شرکت هم همه بهم میگن حاج آقا.گه گاه یه تقبل الله هم بهم می گن. بعضی ها هم ازم سوالات شرعی می پرسن:))) . حتی خانوما !
    گاهی وقتا  از این  موضوع حالم به هم می خوره. چون اون چیزی نیستم که بقیه فکر می کنن.
    رفتم تو فکر که ریشم و بریزم پایین تا ملت به دین بدبین نشن:)
    این جماعت عقلشون تو چشمشونه!

    پاسخ:
    نه بابا بالاخره همه که اینجوری نیستن
    :)
    همه ی ادم های ریشو که بد نیستن متاسفانه بعصی ها جلوه ی ادم های مومنو خراب میکنند،،متاسفانه...
    :(
    در هرصورت شاید شما تلاش می کنید که خوب باشین،مثل خیلی های دیگه ولی خوب بعضیا تلاششون اینه که دیده بشن هرکار دوست دارن بکنند فقط فقط به اسم دین هم کاراشونو توجیه کنند
    واقعا همین طوره
    ی وقت جسارت نشه
    :)

    مشکل این جاست که به سری ها را نماد دین میدونیم...بعد چون وجهه ش دینی ازش انتظار داریم مقدس باش...وقتی میبینیم نیس بهم میریزیم...

    مشکل همش به خاطر این که بر اساس ظاهر آدم ها باطنشونو حدس میزیم‎):‎

    واسه همین بهتر دعا کرد باطن بهتر از ظاهرمون داشته باشیم‎:)‎


    پاسخ:
    کاملا درسته
    :(
    ولی خوب میدونی اخه بعضیا خودشون به جوونا میگن که این کارو نکنید...گناه نکنید توهین میکنند به راحتی..بعد خودشون مومن میگیرند ..از اخرم دستشون رو میشه که چه کارایی میکردند...
    :(
    واقعا ان شالله اول باطنه خوب بشه بعدظاهرمون
    :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">