دلنوشته های یک دختر شیعه

دلنوشته های یک دختر شیعه

در این کشتی درآ،
پا در رکاب ماست دریاها
...
مترس از موج،
'بسم الله مجراها و مُرساها'
..


میدانی خدای جانم من و تو یک وجه مشترک با هم داریم وان هم اینکه هر دو هم را دوست داریم...ولی خوب طبیعتا عشق تو به من میلیون برابر عشق من به تو است...میدانی چرا؟چون من اگر میدانستم تو چه قدر من را دوست داری جان میدادم ..این را خودت در حدیث قدسی ات گفتی...خدای جانم میدانستی...وقتی باهات درد و دل هایم را میگویم احساس سبکی میکنم ...میدانی قشنگ حس میکنم که صدایم را میشنوی ...ولی گاهی وقت ها بد به دلم راه میدهم که نکند از من فراموش کنی...ولی بعد باز خودم را توجیه میکنم که امکان ندارد ...میدانی خداجانم...من دنبال این میگردم که تو چه زمانی بیشتر مرا عاشقی...به زبان ساده تر تو چه جه زمانی من را بیشتر دوست داری و به حرف هایم بیشتر گوش میکنی...
میدانی خدای جانم قرآنت را که سر سجاده ام وا میکنم بوی خوشت تمام فضای اتاقم را پر میکند...به این جا که میرسم...ا اذا سألک عبادى فإنى قریب اجیب دعوة الداع إذا دعان..حس میکنم وجودم از وجودت پر است...حس میکنم دارم در گندم زار میدوم...میدانی خدای جانم حتی گاهی وقت ها نامه هایم را هم برایت میگذارم لای قرانم...که تو با دقت بیشتری بخوانی...که بدانی قلب دخترکی در این دایره ی بزرگ قلبش برای تو میپد...خدای جانم نمیدانم ...چرا هرموقع از عذابت میگویند نمیتوانم درکش کنم...نمیدانم شاید به خاطر اینکه ان قدر رافتت رحمانیتت بزرگ است که دیگر فراموش میکنم...خدای جانم...وقتی پیش میاد گاهی از کوره در می ورم دست خودم که نیست ...خودت که میدانی دلم نمیخواهد تورا و بندگانت که عاشقشان هستی را ناراحت کنم... من دلم نمیخواهد حتی به اندازه ی لبخند مورچه ها از دست کسی عصبانی بشوم ...که تو بخندی ...که من بخندم...که دستت را بیاوری جلو دستت را بگیرم...که تو به من نگاه کنی...من به تو...مابه هم...
ارام دوستت دارم خدای جان جان جان جانم....
  • ۹۴/۱۲/۰۳
  • یک دختر شیعه

نظرات (۱۳)

:)
صحبت کردن شما با خدا خیلی خوبه
بی قر و اطوار , بدون تکلف و تملق
و اشکی که در آخر روی گونه ها میلغزد آرامش بخش ترین داروی عالم ...
چه حس قشنگیه...
پاسخ:
خیلی شما لطف دارین
:)
من شرمنده ام که اگه باعث ناراحتی شدم
:(
ولی خوب اینکه میگین برای خدای جانم اشک میریزن به منم این حس خوبتون القا میشه
:)
  • مهدی ابوفاطمه
  • موفق و سربلند باشید
    پاسخ:
    ممنون
    :))
    مناجات آرام با خدا.آهنگ آدم رو به فکر وامیداره.موقع خوندن متن آدم واقعا به خدا فکر میکنه.
    یه روزی،یه جایی،من مهربون میمیرم.
    پاسخ:
    الحمدالله
    :)
    خیلی ممنون
    :)
  • هادی مشایخی
  • امیدوارم هیچوقت این حس ازتون گرفته نشه.
    اینطور زندگی کردن خیلی لذت بخشه.
    پاسخ:
    ان شاءالله
    :)
    خیلی لطف دارین
    :)
    چ خوب بود :)
    برای منی ک از خدا دوره و نمیدونه چجوری بهش نزدیک شه این حرفا...این حرفای ارامش بخشی ک راجع ب خدا میزنی فک کنم بتونه کلی کمکم کنه ک یاد بگیرم چجوری بهش نزدیک شم :) مرسی :) 
    چقد با اهنگه چسبید :) با اینکه ارامش بخش بود ولی ادم دلش میخواد گریه کنه با این پست و اهنگش :))
    پاسخ:
    نوش جانت فوفانو ی عزیزز جانم
    :)
    میدونی فوفانو خدا خیلی نزدیکمونه این ماییم که هی داریم ازش فاصله میگیریم
    :((
    خوشحالم که اینو میشنوم ازت عزیزم منم ی وسیله ام
    :)
    خیلی لطف داری
    :)
    اگه دلت براش تنگ شده براش گریه کن یک دل سیر
    :)
    تصویرسازی هایی هم ک میذاری کلی خوشگل و حس خوب بده هستن راستی :)
    خوشحالم ک با گذاشتن این اهنگ ها تونستم به یه دردی بخورم. ک باهاشون تو بتونی در کنار نوشته ها و عکس هات حس خاص تری بدی ب مخاطب :))

    این پست رو همراه این اهنگ و این عکس یا حتی یه عکس دیگه ک مثلا دختره تو بغل یه هاله ی خاصی باشه خلاصه یه عکسی ک مثلا وجود خدا هم توش حس شه حتما بذار جیم :) ک بقیه هم کلی حس خوب بگیرن ازش :)
    پاسخ:
    تو کلی خوشگل میخونی 
    :))
    بعله پس چی تو خودتو دست کم گرفتی ...حرف های اون شبت واقعا عالی بود
    این موسیقی های بی کلامت که دیگه هیچی...
    چشم
    :)))
    حالا دیگه هروقت این اهنگ رو گوش بدم یاد خدا میوفتم و این عالیه. ممنون ک باعث شدی اینجور شه. حالا میتونم این اهنگ رو هی گوش بدم و هی گوش بدم و هی یاد خدا بیوفتم و هی یاد خدا بیوفتم ^____^
    پاسخ:
    عه چه عالی
    ^___^
    بح بح 
    ^_^
    خوشحالم که اینو میشنوم^_^
    هروقت یاد خدای جانت افتادی اون گوشه موشه های دل پاکت اگه میشه برا منم دعا کن
    :)))
    اره عالیه ^___^ 
    دل تو پاک تره :)) من باید اینو ب تو بگم :))))
    ولی چشم :)
    پاسخ:
    اوهوم
    :)))
    عه نه :)این چه حرفیه:))
    قربون دلت
    :))
  • مجتبی آستانه
  • کاش می تونستم منم همچین حس هایی رو با خدا داشتم... کاش
    پاسخ:
    قطعا دارین..
    قطعا:)

  • راه امـــیـــن
  • با عرض سلام خسته نباشید اجرتون با بی بی دو عالم و فرزند دلبندشان حضرت بقیة الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه شریف)
    حضرت فاطمه زهرا سلام اللَّه علیها برای رسول خدا صلوات الله علیه و آله بهترین دختر؛ برای امیرالمومنین صلوات الله علیه بهترین همسر؛ برای فرزندان، بهترین مادر؛ و در یاری امام زمان خود، بهترین سرباز و یاری کننده.

    پاسخ:
    سلام
    :)
    ممنونم
    :)
  • عــ ـاکـ ـف ...
  • چقدر عکس پست بالایی رو من دوست دارم....
    پاسخ:
    منم ^_^
    عشقه عشق
    ^_^
  • الهام حبشی
  • تو خود گفتی که در قلب شکسته خانه داری .. شکسته قلب من جانا به عهد خود وفا کن ... آخرین مطلبتون رو خوندم .. امیدوارم دردهاتون زود تر التیام پیدا کنن..
    پاسخ:
    خیلی ممنون الهام جان
    :)))
  • عــ ـاکـ ـف ...
  • چرا نظرا رو می بندی آخه دختر :/
    :(
    پاسخ:
    شرمنده
    :)))
    باز میذارم از این به بعد بعضیاشو
    :)))
    :*

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">