دلنوشته های یک دختر شیعه

دلنوشته های یک دختر شیعه

در این کشتی درآ،
پا در رکاب ماست دریاها
...
مترس از موج،
'بسم الله مجراها و مُرساها'
..

بسم الله الرحمن الرحیم...

داشتم به این فکر می کردم  که چه شد مشهدی شدم؟چه شد خدای جانم خواست از بین این همه شهر وکشور سرنوشت من را با همسایگی آقایم یکی کند...داشتم به این فکر میکردم با این که بعضی از رفتار های مشهدی ها رو مخه مثل رانندگیشون و دائم بوق زدنشون بعد چراغ قرمز ولی باز هم عاشقشونم...داشتم به این فکر می کردم چه قدر غروبای انقلاب دوست دارم...وقتی که نقاره خونه شروع میکنه به زدن همه دست به گوشی فیلم میگیرن ولی مشهدی ها فقط گوش میکنند ارام و ارام...که چه قدر دعای کمیل انقلاب و دوست دارم...پنجره فولاد اقایم ...آخ امام رضا ...مثل ارامش بخش میمانی...

داشتم به این فکر می کردم که اگر مشهدی نبودم وقتی کتاب پنج شنبه ی فیروزه ای را میخواندم بعدش میتوانستم تحمل کنم دوری از آقایم را...

مثلا میتوانستم تحمل کنم دوری از گهرشاد را؟؟؟؟

به این فکر می کردم که اگر مشهدی نبودم نمی توانستم هر موقع دلم خواست بروم سوار اتوبوس بشوم ...در مسیر هنذفری گوشیم زیارت عاشورا ی اربابم را بخواند...

داشتم به این فکر میکردم که اگر حرم اقایم نبود پاتوق من و دوستام کجا بود؟؟؟

آخ اقا چه قدر خوب است که مشهدی ها حتی شروع زندگی عاشقانه یشان را هم زیر سر شما شروع می کنند...

دلم برای ضریح تنگ شده ..یادم نمی اید آخرین باری که رفتم کی بود؟!

....

آخ اقا یک وقت از خودت دورم نکنی وبفرستیم شهر دیگر ....

راستی فاطمیه نزدیک است...

  • ۹۴/۱۲/۲۱
  • یک دختر شیعه

نظرات (۱۰)

سلام این مطلب عالی بود.لطفا به وب من هم سر بزنید و نظرتان را بگوئید.
پاسخ:
سلام
:)
لطف دارین
:)
چشم
سلام دوست عزیز
وبلاگ جالبی داری،موفق باشی.
خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنی.
پاسخ:
سلام
ممنونم
: )
چشم
  • امین جوانشیر
  • چقدر جالب ...
    آخرین مطلب منم بخونید ..
    پاسخ:
    ممنونم
    :)
    چشم
    :)
    میدونی مریم شما مشهدی ها خیلی خوش به حالتونه خیلی ... ولی من بعضی از همین مشهدی ها رو درک نمیکنم که میگن چندماه و حتی چندساله حرم نرفتن ! مگه میشه تو یه همچین شهری باشی و حداقل ماهی یه بار نری حرم ...
    خوش به حالتون مریم رفتی حرم به یاد من و آقای اردیبهشتی هم باش :)
    پاسخ:
    دعا کن قدر بدونیم زهرا
    : (
    البته که دل تنگ و شکسته ی تو خیلی نزدیک تره.
    چشم به روی چشم
    :)
  • راه امـــیـــن
  • رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مد‌ظله‌العالی)
    فاطمه‌ی زهرا(سلام‌اللَّه‌علیها) فرشته‌ی نجات انسانها در طول تاریخ است. برای همین هم هست که ائمّه (علیهم‌السّلام) این‌قدر برای آن بزرگوار تکریم و حرمت قائلند و نسبت به او اظهار خشوع می‌کنند. هیچ مقامی از این بالاتر وجود دارد؟


    پاسخ:
    : (
    شهاتشون تسلیت
    اولا باید بگم که جان باب اسفنجی لحن رو مشخص کنید! محاوره ست یا نه؟
    دوما هم خیلی هم خوب. بله انقلاب حس و حال خیلی خوبی داره.
    سوما اگر میشه یک مقدار با فونت نوشتنتون بازی کنید. بعضی ها چشم هاشون کمی ضعیفه!
    پاسخ:
    ممنون از تذکرتون ان شالله از این به بعد مشخص میکنم
    :)
    عالیه
    :)
    حتما
  • راه امـــیـــن
  • الگوی زن مسلمان ایرانی
    زنهای مؤمن در جامعه‌ی ما سعی کنند قدر زن ایرانیِ مسلمان را بدانند. ارزش زن اسلامی و مسلمان را بدانید. زنی که در اختلاط و معاشرت، با مرد قاطی نمی‌شود و خود را وسیله‌یی برای جلب چشم مرد نمی‌داند و خود را بالاتر از این می‌داند؛ زنی که شأنش را عزیزتر از این می‌شمارد که خود را عریان کند و با صورت و موی و بدن خود، چشم روندگان را به سمت خویش جلب کند و هوس آنها را اشباع نماید؛ زنی که خود را در دامنه‌ی قله‌یی می‌داند که در اوج آن، فاطمه‌ی‌زهرا(س) - بزرگترین زن تاریخ بشر - قرار دارد؛ آن زن، زن مسلمان ایرانی است. این زن باید دیگر از این بازیچه‌های فراهم آمده‌ی تمدن غربی و روشهای توطئه‌آمیز آن، رو بگرداند و به آن بی‌اعتنایی کند.
    بیانات در دیدار با جمع کثیری از بانوان ۱۳۶۸/۱۰/۲۶
    پاسخ:
    بعله 
    بسیار هم زیبا
    : )
  • مجتبی آستانه
  • لطفیه که خدا به ما مشهدی ها کرده:)
    پاسخ:
    بله
    الحمدالله
    :)
    خیلی خوبه:)
    خداروشکر واقعا:)
    پاسخ:
    بعله
    الحمدالله...
    :)
  • ریحانه. الف
  • هدیه به یک هم ولایتی :)
    http://dl.pop-music.ir/music/Tir92/Hamed%20Zamani%20-%20Imam%20Reza.mp3
    پاسخ:
    بعله
    :)
    خیلی این اهنگو دوست دارم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">