دلنوشته های یک دختر شیعه

دلنوشته های یک دختر شیعه

در این کشتی درآ،
پا در رکاب ماست دریاها
...
مترس از موج،
'بسم الله مجراها و مُرساها'
..

وخدای جانم من شرمنده ام....شرمنده ... که تصویری خشن از تو در ذهن دخترکی 7 ساله یا 9ساله می گنجانند....

من شرمنده ام که هستند هنوز کسانی که تو را فقط با عذاب و آتش و خشم معرفی می کنند به این طفل های معصوم... که اگر موهایتان را نکنید تو خدا شمارا از موهایتان اویزان میکند ...این دیگر چه جور ترویج حجاب است...این دیگر چه جلوه ی خشنی از اسلام است که به بچه ها القا می کنند....

خدای جانم من شرمنده ام که اگر هستند کسانی  به جای اینکه به بچه هاشان رافتت را نشان بدهند و بگویند در سخت ترین شرایط یکی همیشه هوایتان را دارد و منتظر شماست تصویری خشن از تو نشان می دهند از خشمت می گویند از عذابت...از اینکه...

خدای جانم من شرمنده ام که هستند کسانی که برای تربیت فرزندانشان برای شناساندن تو به بچه هاشان 4خط کتاب نخوانده اند...برای اسلام عزیزم...

برای ....

  • ۹۵/۰۱/۱۷
  • یک دختر شیعه

نظرات (۵)

خیلی بده خیلی ...
پاسخ:
خیلی ...
ولی متاسفانه هنوز وجود داره..
  • رضوان ِ رضوان
  • :((((..........
    پاسخ:
    : (
  • مجتبی آستانه
  • خوب یه راه حل هم کاش میدادین که چه جوری تشویق کنن به حجاب
    پاسخ:
    میتونند از عکسش استفاده کنند 
    میتونند بگند گل دختر مامان گل دختر بابا خدای جانت این جوری بیشتر دوست داره این جوری براش خوشگل تر میشی و ...
    همینطوری میشه ک اکثر دخترامون،از حجاب و اسلام فراری و زده میشن.
    بجای اینکه برن سیره ی اهل بیت و قرآن و..بخونن و الگو برداری کنن،بر اساس تفکرات غلط خودشون،تصویر بدی از اسلام در ذهن فرزندشون ایجاد میکنن.
     
    پاسخ:
    بله دقیقن 
    و متاسفانه
  • راه امـــیـــن

  • سلام دوست عزیز

    از وبلاگتون بازدید کردم خواستم تشکر کنم بابت مطالب مفیدتون.

    در صورت تمایل مارادنبال کنید
    پاسخ:
    خواهش می کنم
    : )
    باشه دنبالتون می کنم
    : )

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">