دلنوشته های یک دختر شیعه

دلنوشته های یک دختر شیعه

در این کشتی درآ،
پا در رکاب ماست دریاها
...
مترس از موج،
'بسم الله مجراها و مُرساها'
..

به نام نامی حسین (علیه السلام)...
باید تغییر کنم ...باید تغییر کنم... باید تغییر کنم... باید تغییر کنم ...باید تغییر کنم... باید تغییر کنم... باید تغییر کنم ...باید تغییر کنم ...باید تغییر کنم...باید تغییر کنم... باید تغییر کنم...باید تغییر کنم ...باید تغییر کنم... باید تغییر کنم... باید تغییر کنم ...باید تغییر کنم... باید تغییر کنم... باید تغییر کنم ...باید تغییر کنم ...باید تغییر کنم...باید تغییر کنم... باید تغییر کنم...اید تغییر کنم ...باید تغییر کنم... باید تغییر کنم... باید تغییر کنم ...باید تغییر کنم... باید تغییر کنم... باید تغییر کنم ...باید تغییر کنم ...باید تغییر کنم...باید تغییر کنم... باید تغییر کنم...
خدایا کمکم کن...


  • ۹۵/۰۳/۱۶
  • یک دختر شیعه