دلنوشته های یک دختر شیعه

دلنوشته های یک دختر شیعه

در این کشتی درآ،
پا در رکاب ماست دریاها
...
مترس از موج،
'بسم الله مجراها و مُرساها'
..

دختر شیعه و این همه خوشبختی...
دعای توسل شب های صحن گوهرشاد با صدای حاج میثم مداح مورد علاقه ام در شب چهارشنبه...
یا مثلا فردا شب حدیث کسای حاج میثم در صحن گوهر شاد...
البته صحن جامع اصلش هست ولی دلم هوس خواندن توسل در گوهرشاد را دارد...
امام رضای جانم بطلب آقا ی جانم ...دلم برایت کمی گریه می خواهد... دیوانه ی گوهرشادت هستم اقای جانم...
چشم هایم چشم انتظارت هستند آقای جانم...دلم گرفته است ...
می دانم تا خودت نخواهی و دعوتم نکنی حتی اگر همسایه ات هم باشم ...قسمتم نمی شود...
دل تنگ شب های گوهرشادت هستم آقای مهربانی ها...امام رضای جانم...
به جان جوادت جوابم بده...به جان جوادت جوابم بده...به جان جوادت جوابم بده...به جان جوادت....
  • ۹۵/۰۴/۲۱
  • یک دختر شیعه

دل تنگ

نظرات (۴)

التماس دعا :)
پاسخ:
محتاجیم به دعا
: )
  • آقای آستانه
  • ان شاالله که بطلبن : )
    پاسخ:
    ان شالله: )
  • رضوان ِ تُ
  • من هم...
    پاسخ:
    اوهوم
    : (
  • رافضیــة ...
  • به جان جوادت جوابم بده....
    یارئوف:(
    پاسخ:
    یا رئوف...
    : ((

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">