دلنوشته های یک دختر شیعه

دلنوشته های یک دختر شیعه

در این کشتی درآ،
پا در رکاب ماست دریاها
...
مترس از موج،
'بسم الله مجراها و مُرساها'
..

از وقتی که حسین پا در این دنیای کوچک گذاشته، یک حس عجیب،شاید بشود گفت حس مسئولیت پذیری در من به وجود اومده!

از وقتی حسین پا توی این دنیای کوچک گذاشته، دریچه ای از دنیای رنگی رنگی را  برای من باز کرده!

اخرین فرزند خانواده من هستم!بعد من 19 ساله هیج بچه ای پا در خانه ی ما نگذاشته بود!تا اینکه نفس های حسین اونق هایش گریه هایش توی خونه ی ما فصل جدیدی رو بعد از 19سال رقم زد.

حسین خواهر و برادر جدیدم نیست!حسین خواهر زاده میباشد!حسین این روز ها برای ما مثل اکسیژن شده است!یک روز اگر نبینیمش انگار کمبود داریم!

منی که از بغل کردن نوزاد های کوچک وحشت داشتم،الان در روز یک بار حداقل حسین را باید بغل کنم و کنار گوشش برایش زمزمه کنم! وقتی حسین گریه می کند عادت کرده ام برایش زیارت عاشورا یا آل یاسین بگذارم!

ماه مان جانش برایش قرآن که می گذارد آن قدر آرام می شود که انگار دارد شیر میخورد!

داشتم به این فکر می کردم ماه مان بودن را خدا در فطرت ما دختر ها قرار داده، از همان بچگی، همان لحظه ای که ماه مان عروسک هایمان می شویم!همان لحظه ای که خاله یا عمه می شویم و حس می کنیم دیوانه ی بچه هستیم! همان لحظه ای که دیگر حتی از کثیف کاری های بچه ها چندشمان نمی شود

خدایا شکرت !خدایا ممنونتم !خدای جان جانم نمیدانم با چه زبانی،از درگاهت تشکر کنم؟!برای این همه خوش بختی!برای داشتن حسین!

هرچند می دانم اول مهر از رفتنش به تهران افسردگی می گیرم ولی باز هم شکرت !

خدای جانم کاش بشود به تمام آرزومندان بچه ، اگر صلاح است بچه ای عطا کنی

  • ۹۵/۰۵/۱۲
  • یک دختر شیعه

نظرات (۱۲)

خدا حفظش کنه :)
پاسخ:
خیلی ممنون
: )))
مبارک باشه خاله شدنت:)))
ایشالا مادر شدن خودت^__^
پاسخ:
خانم کم پیدا^_^
مرسییی عزیییزم
^_^
 ان شالله
^___^
چه ذوق کرد! :|
زشته خجالت بکش:دی
پاسخ:
😜دی
آیکون خجالت😳
تو چرا انقد کم پیدا استی خو؟
حس خیلی خوبیه خاله و عمه بودن:)) کلن اصن ورود یه نوزاد تو خونه ها بعنوان یه عضو جدید حس فوق العادیه:)) من سه بار این حس و تجربه کردم:) 
تااااا میتونی استفاده کن از لحظه های خاله و خواهر زادگی :)
 نی نی خودت ایشالا:دی دیگه غصه نخوری ک از اول مهر نیس:دییییی
پاسخ:
اره خییلییی
: ))))
حتما^_^
اوووو کو تا اون موقع
^_*
  • عــ ـاکـ ـف ...
  • نی نی خییییلی خووووبه !!!!!
    منم دقیقا حس ِ اکسیژن دارم نسبت بهشون :)

    مبارک باشه خااااله :)
    پاسخ:
    اره والا
    ^_^
    مرسی عزیزممممم
    : ))))
  • بانوی ایرانی
  • ان شاالله سرباز آقا باشند.

    حسین..
    لطفا کتاب معرفی کنید در مورد امام حسین (ع)، می خواهم قبل از رسیدن ماه محرم بخوانم.. می خواهم محرم امسال آشناتر باشم...
    سپاس و التماس دعای خیر
    پاسخ:
    ان شالله
    : ))))
    به به چه دعای خوبی
    ^_^
    به نظر من کتاب ((امام حسین این گونه بود))نوشته ی اقای شوشتری عالیه عالی،در واقع وقتی این کتابو می خونید جدا از واقعه ی عاشورا میفهمین که امام حسیین واقعا چه مقامی داشتن.اخه بیشتر کتابا مال مقتله و غیره ولی این کتاب یک کتاب معرفت شناسیه
    : )))
    موفق و موید باشید
    کم پیدا نیستم ک!:)
    پاسخ:
    چرا هستی ک
    : )))
    نچ :|
    پاسخ:
    چرا 
    : |
  • رافضیــة ...
  • سلام و خسته نباشید.
    میلاد کریمه اهلبیت حضرت معصومه سلام اله علیها مبارک.
    عیدی همه ما فرج آقامون..
    یازهرا
    پاسخ:
    سلام خیلی ممنونم
    : )
    همچنین بر شما
    ان شالله به حق حضرت زهرا(س)
    آمین....
    اسمش :)
    پاسخ:
    : )
    قربون شما
    ؛ *
    چه کلمه قشنگی!  ماه مان 😊😊😊 ای جانم حسین کوچولو که عشقههههه ^~^ گوگولی کوچولو 😊😍
    پاسخ:
    مرسی عزیز جانم
    : )))))
    سلام..

    بله واقعا حس ماه مان ها نسبت به بچه های کوچیکشون خیلی جالبه.. با اینکه میبینی مثلا یه خانم 35 ساله هست.. ولی شبیه دختر کوچولوهایی که عروسک دارن با بچه هاشون برخورد میکنن و این خیلی حس خوبی داره برای آدم.. :)


    پاسخ:
    سلام
    دقیقا
    : )

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">