دلنوشته های یک دختر شیعه

دلنوشته های یک دختر شیعه

در این کشتی درآ،
پا در رکاب ماست دریاها
...
مترس از موج،
'بسم الله مجراها و مُرساها'
..

نزدیک اذا ن است...
انار های دل کوچکم باز هم و باز هم و باز هم دلش برای خدای جان جانانم تنگ شده...برای آغوشش...مهمان نوازی اش...
به نظر من...هرچیزی که ما را از او غافل می کند باید حذف شود...
اصلا باید از زندگی حذف شود...
هیج وقت هیچ وقت هیچ وقت پاییز را دوست نداشته ام... ولی دل می خواهد این پاییز را دوست بدارم...نه به خاطر این که اتفاق خاصی در این پاییز رقم خورده است...نه!

به خاطر این که فضای پاییز غم دارد و دلم میگیرد از غمش...هیچ وقت نتوانستم با این فصل ارتباط برقرار کنم...
ولی از الان از همین الان دلم می خواهد دست دوستی به سویش دراز کنم...
هر چند که بعضی چیز ها ی پاییز برایم تنفر آمیز است...مثل ...مثل رفتن حسین...که ...
ولی خوب باید بروم....بروم ...خسته بشوم...سرگرم بشوم...که پاییز را دوست بدارم...باید بروم کلاس های نهج البلاغه را تفسیر را ...باید بروم...استادمان میگفت ....باید بیایید...
اصلا فضای مجازی هم به درک...همه اش از صفحه ی زندگیم باید حذف بشود ...آخر لعنتی 5ساعت _6ساعت موبایل به دست بودن مگر کم است در یک روز؟!!!!
 اصلا همه اش فدای یک تار موی اقایم ....اصلا همه اش باید حذف بشوند .... وشدند...و می شوند...
آخرش که چه؟!!! ...
کی پس بندگی کردن؟!کی رسیدن به هدف های خلقتمان؟! ؟!خدمت به مردم ؟تفکر ؟!مطالعه؟!کی...؟کی رسیدن به هدف عند ملیک مقتدر..؟
اگر ظرفیت تبلیغ دین را دارین در فضای مجازی بسم الله و گرنه اگر دیدید آن قدر شما را به خود جذب کرد که وقتتان را خیلی گرفت ولش کنید...
یک دنیا کتاب نخوانده دارم... که باید بخوانمشان....
یک دنیا کار ناتمام دارم که باید به اتمام برسانمشان...
کتاب را باز میکنم...

...

....

کسی که به ارتباط با خدا نائل می شود، اصلا دیگر نمی تواند به چیزی غیر از خدا بیندیشد،لذا ممکن است حتی خورد وخوراک عادی را نیز فراموش کند.امام صادق(ع)از قول رسول خدا(ص)حال حضرت موسی را زمانی که برای ملاقات به کوه طور رفت چنین بیان کرد: 《او در مدت زمانی که به دیدار خدا رفت و بازگشت، از شدت شوقی  که به پرودگار داشت، نه چیزی خورد نه چیزی نوشید، نه لحظه ای خوابید و نه حتی به این موارد تمایلی پیدا کرد.》
امیر المونین علی (ع)میفرماید:《ثمره انس گرفتن با خدا ،وحشت از مردم است》
....
دلم کربلا می خواهد...
خیلی...

  • ۹۵/۰۷/۰۳
  • یک دختر شیعه

نظرات (۴)

  • دخترِ انار :)
  • موفق باشی :)
    پاسخ:
    مرسی 
    : )
  • بانوچـ ـه
  • ان شاءالله قسمتتون بشه زیارت... و همچنین قسمت همه ی ما عاشقان و دلدادگان حسینی...

    میشه فایل صوتی وبلاگتون رو برام بفرستید؟
    پاسخ:
    ان شالله
    : )))
     والا من نمیدونم چه جوری براتون بفرستم 
    ولی تو گوگل سرچ کنید
    ((به نام کربلا  حسین حقیقی)) میاد
  • شایسته ای
  • ثمره انس گرفتن با خدا ، وحشت از مردم ..........

    هرکجا رفتی به سلامت ولی گاهی باهم حرف بزنیم حتمنا ...
    پاسخ:
    اوهوم...
    حتما شایسته ی جان دل
    : )))
  • به قلم: شکلات تلخ
  • چقدر قدم های نزده دارم...
    پاسخ:
    من هم هم...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">