دلنوشته های یک دختر شیعه

دلنوشته های یک دختر شیعه

در این کشتی درآ،
پا در رکاب ماست دریاها
...
مترس از موج،
'بسم الله مجراها و مُرساها'
..

به نظر من آدما ی نقطه ای دارن به اسم قله ی صبر⚫

یا قله  تحمل...

 ادما تمام سعیشونو می کنند که به اون نقطه قله  نزدیک نشند....چون اگه بشند و میشه اون چیزی که باید نشه ...

گاهی وقتا شرایط ی جوری میشه که انقد سخت میشه شرایط که هرچی هم بخواد ادم به اون قله هه نرسه نمی تونه...

یعنی هرچی دست و پا میزنه و هی لبخند میزنه و هی صبر می کنه و هی خودشو می خوره که به اون نقطه  نزدیک نشه...نمیشه...

چون اگه بشه...

قله هه منفجر میشه...

و آتش فشان...

و قله منهدم میشه...

وقتی قله منهدم بشه...

دیگه فرسوده میشه...

دیگه چشماش نمی خنده...

دیگه حتی اگه تظاهر کنه به خندیدن دیگه قلبش نمی خنده...

حتی اگه گریه هم بکنه گریه هاش بی حس میشه...

دیگه هیچ کسی رو نیست دوست داشته باشه...

دیگه از دیدن بچه های کوچیک دلش غنج نمیره..

دیگه کتاب خوندن هم براش لذتی نداره

دیگه کسی براش مهم نیس...

میشه درست عین ی ربات...

تا وقتی که دوباره قلش شکل بگیره و از نو ساخته بشه...

که شاید این قله هه دیگه هیچ وقت شکل نگیره و اگرم بگیره انقد طول بکشه که دیگه به دردش نخوره...

 دارم به این فکر می کنم همین روزاست که قله ی صبرم یهو منفجر بشه و منم خاموش بشم...

با این فشار هایی که خدا داره همه طرفه بهم وارد می کنه...که از هر طرفم بخوامم خاموشش کنم و نزارم منفجر شه .. ولی نمیشه...

یعنی روح قله م دیگه کشش نداره...

شده تا حالا حس کنید قلتون داره منفجر میشه؟...





  • ۹۵/۰۸/۰۱
  • یک دختر شیعه

نظرات (۶)

  • یگان موزیک
  • پیامبر اعظم(ص):شما با دارایی خود نمی توانید دل همه ی مردم را بدست آورید پس دلشان را با اخلاقتان بدست اورید.
    بحارالانوار ج68 ص383
    پاسخ:
    : )
    ممنون از حدیث زیباتون
    دختر شیعه ایشالله موفق باشی تو کار وبلاگت. 
    پاسخ:
    خیلی ممنون
    ( :
    به خدا خوش بین باش:)
    پاسخ:
    : )
    سلام
    این که آدم حس کنه قله ش داره منفجر میشه همیشه به تعدد مشکلات برنمی گرده. گاهی مشکل از کوتاهی قله است. 
    فکر می کنم آدمای بزرگ قله هاشونم خیلی بلندو بالاست. وقتی نوشته تون رو می خوندم، با خودم فکر کردم یعنی بزرگان دین با اون همه سختی هم دچار مرگ احساست می شدن؟ و بعد یادم اومد که برای نزدیکی به خدا باید رقیق القلب بود و آدم رقیق القلب هم سرشار از احساسه
    امیدوارم قله تون منفجر نشه و خدا بهتون صبر بده
    پاسخ:
    کاملا درسته!
    واقعا درسته ...هرچه قدر ادم بزرگ تر باشه قلشم بزرگ تر میشه...
    حتی من میگم گاهی وقتا در راه رسیدن به معبود باید قله هه منفجر بشه، آدم خورد بشه...تا بتونه   اوای کمیل مولا علی (ع) ((الهی و ربی من لی غیرک...))
    رو بچشه
      : )
    بهم بگو مریم ! بهم بگو آیا دردات بیشتر از زینب کبری ست ؟
    پاسخ:
    نه
    : (

    دعا میکنم هرچه زودتر حال دلت خوب شه :)
    پاسخ:
    مرسی عزیز دلمممم
    ( :

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">