دلنوشته های یک دختر شیعه

دلنوشته های یک دختر شیعه

در این کشتی درآ،
پا در رکاب ماست دریاها
...
مترس از موج،
'بسم الله مجراها و مُرساها'
..

چند وقت پیش ی پستی گذاشت بود فاطمه سادات با این نام

((توت فرنگی با طعم خدا))

بعدش این که من می گویم خود فاطمه هم توت فرنگی است با طعم خدا...

که توسط خود خدا برای من فرستاده شده...

مگر نه؟..

وگرنه تو اوج روز هایی که تنهایی و ... وتتها دوستت هم ازدواج کند و دیگر مثل قبل نتوانی رویش حساب باز کنی...وقت هایش به شدت پر باشد...

خدا از آن بالا برایت تالاپ یک دوست دیگر میندازد...که آن قدر دوستش داشته باشی که دیگر کمبود هایت کم تر و کم تر شوند...

هرچند با تو شاید خیلی فاصله دارد ولی ....

که مثلا برایش بگویی حرف وامانده ی گلویت را و پشت سر هم اشک بریزی و  راه کار نشانت بدهد...

یک راهکاری که شبش جوابت را بگیری...

یا هر حرفی که در تنهایی هایت باید به دوشت بگیری  بیاید کمکت کند و یکمش را به دوشش بگیرد...

من هم می گویم این ادم های دوست داشتنی که یکهو از وسط نیستی  هست می شوند ...

و می شوند جزء بهترین هایت،  خدا آن ها را فرستاده...

مگر نه؟

: )

  • ۹۵/۰۹/۲۶
  • یک دختر شیعه

نظرات (۱۰)

دوستی شما دو نفرم با هم در واقع همون توت فرنگی با طعم خداست:) 
بس که هر دو تا تون بوی توت‌فرنگی میدین:)) و خدا مگه چی میخواد جز این؟؟:)
دوستیتون پایدار:) واسه مام دعا کنین یکی دو تا از این توت فرنگیا رو نصیب مام بکنه دی:
پاسخ:
مرسی عزیییزم
^_^ بوی توت فرنگی از خودتونه^__^
تشکر 
: )))
ان شاءالله
: )
  • بانوی ایرانی

  • رزق ها
    گاهی دوست اند
    گاهی کتاب
    گاهی یک پیام کوتاه
    ...
    حواسمان را جمع کنیم از کنار رزقها ساده نگذریم
    پاسخ:
    بله دقیقا
    : )
    الحمد الله علی کله نعمه
    : ))
  • دخترِ انار :)
  • واییی خدای بزرگ اینجارو نگاه کن :))
    مریم سادات این چه کاری بود آخه ؟ :))
    من هر کاری کردم وظیفم بود ولاغیر اما از ته ته ته دلم ازت ممنونم که اینقدر مهربونی که منم مهربون میبینی مهربان جانِ فاطمه سادات :)
    پاسخ:
    وای خدای بزرگ چه کاری کردم مگه؟
    ^_^
    وظیفه که نه لطفت 
    : ))؟
    فدات مهربونی از خودته اخه
    : )
    بله دوست خوب نعمتیه من خودم هم تا به این سن در مدرسه بیرون دانشگاه خیلی ها آمدن و رفتن یه سال دو سال پنج سال ولی هنوز یکی از آن ها هست که از قبل از این ها بوده و هنوزم هست حدود 15 سال و اون همسایه مونه :) 
    من که ازش راضی ام اونو نمیدونم خخ
    پاسخ:
    بح بح 
    خداروشکر
    : )
    ان شالله ایشون هم راضین دیگه که تا الان پای شما وایستادن
    : )
    قطعا از سمت خدا اومدن :)
    خوشا به حالت :))
    پاسخ:
    قطعا
    ^_^
    مرسی
    : ))
  • شایسته ای
  • بعلی بعلی ! به شدت موافقم ! تو هم یکی از توت فرنگی های زندگی منی .... ^____^
    پاسخ:
    ^___^
    قربونت شایسته ی عزیییزم
    ایضا تو: **
    دوست خوب نعمته،قدرشو بدون مریم جون :)
    دوستی هاتون مانا و برقرار 😊 انشاءالله.
    پاسخ:
    بعله
    : *)
    ان شالله خدا خفظشون کنه برامون
    : )
    ان شالله
    : )
  • سِناتور تِد
  • من ولی نصفه شبی هوس توت فرنگی کردم و قطعأ مقصرش شمایید :| و نفرین میمون های هندو بر شما :| و ایضا دوستتون :|
    :)))
    پاسخ:
    ای بابا من شرمنده
    : )))
    من از همین تریبون از طرف خودم و دوستم از شما عذر خواهی می کنم
    : )
  • الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
  • خواستم فقط نظر بدم همین.....
     
    پاسخ:
    : )
  • ❤منتـــظر المهدی۳۱۳❤
  • چرا نظرات بسته اس ؟ 

    خیلی وب جالبی دارید ...
    پاسخ:
    آخه احساس می کنم بعضی پستا نظری براش مد نظر خواننده ها نی: ))
    خیلی لطف دارین
    : ))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">