دلنوشته های یک دختر شیعه

دلنوشته های یک دختر شیعه

در این کشتی درآ،
پا در رکاب ماست دریاها
...
مترس از موج،
'بسم الله مجراها و مُرساها'
..

ی بیماری واگیر داری هست به اسم بحذف یا بزار کنار .!

متاسفانه تو فضای بلاگ نویسی شیوع پیدا کرده طوری که طرف دیروز وب زده امروز حذفش کرده: /

یا ام خدا حافظی کرده یا ام که کلا تمام پستاشو پاک کرده!

متاسفانه این بیماری واگیر دار  به خیلی بلاگ نویسا داره سرایت می کنه: /

نمونه ی زنده ی این بیماری فاطمه سادات، فوفانو،اقای استانه و همسرشون،فاطیما و ...

هی دارن زیاد میشن .!

خو اخه بابا چه جوری دلتون میاد حذف کنید؟: (

نکنین این کار را رو

  • ۹۵/۱۰/۱۷
  • یک دختر شیعه

نظرات (۹)

  • فاطمه سادات
  • اول از همه اعتراف کن که خودت میای میگی پست گذاشتی که من میام کامنت میذارم. آشنا رد میشه فک میکنه من تبعیض قائل میشم :پی (فقط میخوام مثل دفعه قبل حذف کنی این بخش کامنتمو تا این بار جای وبلاگ خودمو از صحنه روزگار محو کنم :)) )
    بعدشم من گفتم بازم میگم بلاگر ها همیشه بلاگر می مانند
    هیچ جا همین گوشه ی امن نمیشه
    وبلاگ تا ابد بهترین جا برای نوشتن میمونه
    ولی گاهی باید فاصله گرفت تا خاطرات خوب خراب نشن. تا خودتو بسازی. تا حرمت وبلاگ شکسته نشه. گاهی باید رفت چون حرفی نیست. شایدم حرفی هست ولی باید سکوت کرد. اجازه ی داد گذشت زمان یه سری چیزارو درست کنه.
    بقیه رو نمیدونم ولی من یه روزی باز بر میگردم. شاید دیر ولی بر میگردم. چون جای دیگه ای غیر وبلاگ نمینویسم. و میدونم که نمیتونم نوشتن رو برای همیشه ترک کنم
    و در پایان خطابه خودم از شما دخترِ شیعه تشکرات بجا میارم که اینقد خوبی :)
    و من الله التوفیق :))
    پاسخ:
    بله گفام ازت گلایه کنم
    : )))
    واقعا : ))هیج جلی دتیا نمی تونه اون ارامشی که از نوشتن بهت میده رو بهت بده
    : )
    ان شالله عزیز دلم
    : )))
    خودت خوبی هنرو خوب میبینی
    : *
  • اسمارتیز :)
  • آره:(
    فاطمه بانو رو من امروز دیدم.... ینی هی دیدم پست نمی‌ذارن دیگه رفتم ببینم چه خبره دیدم پستاشون نیستن:(
    اتفاقا همین دیروزم یکی دیگه حذف کرد وبشو:/
    نمیدونم واقعا:( 
    پاسخ:
    متاسفانه هی دارن زیاد وزیاد تر میشن
    : (((
  • محبوبه شب
  • آره والا  :( 
    منم یه چنتاشونو دیدم :/
    شما پاینده باشی بانو :)
    راستی خانم آقای آستانه که گویا دوباره شروع کردن :) البته تو این ماه فقط یه پست ازشون خوندم :/
    پاسخ:
    اوهوم😔
    ممنون محبوبه جانم
    : )))
    فرانک نه بابا ی پست کوتاه سالی ی بار میزاره: )
  • بانوچـ ـه
  • :(
    پاسخ:
    هعی
    : (
  • محبوبه شب
  • مریم یه سوال، تو قسمت هرزنامه اگه یکی واست پیام بزاره ، همونجا جوابشو بدی واسه طرف میره یا باید بری وبش؟ اگه نمیدونی یه کامنت واسم تو هرزنامه بزار ببینم اگه جوابتو بدم میاد برات یا نه؟
    پاسخ:
    هیچ کس تو قسمت هرزنامه پیام نمیزاره : )بعضی کامنتا متاسفانه خودشون توسط بیان میرن  تو هرزنامه: /
    نه باس بزنی رو گزینه ی تایید شده تا ببینه
    : )
    کامنت فاطمه سادات چه احساسی و غم انگیز بود! 
    =)
    پاسخ:
    واقعا
    = ))
    دی
    خیلی بده... روزی ۳ تا حذف! :(
    پاسخ:
    اوهوم
    : (
  • ~ فو فا نو
  • من حذف نکردم ک :/ بعدشم ی جا دیگه وب ساختم و هنوز هستم، هر چند کم :دی
    پاسخ:
    باز تو ی قدم جلو تری عزیز دل: ))))
    مرسی برا ادرس جدیدت
    : *
  • داداش مهدی
  • ظاهرا دوستان زورشون به هیچ جا نمیرسه جز وبلاگشون! هیچ حقی هم برای دنبال کننده‌هاشون قائل نیستن! :/
    پاسخ:
    بله متاسفانه
    : (

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">