دلنوشته های یک دختر شیعه

دلنوشته های یک دختر شیعه

در این کشتی درآ،
پا در رکاب ماست دریاها
...
مترس از موج،
'بسم الله مجراها و مُرساها'
..

این فسقل که چند روزی دوری ا‌ش را تحمل کردم شده است جزئی از وجود عمه جان‌ش..

این فسقل، همین که چشمم به چشم های‌ش می افتد چشم های‌م جان می‌گیرد...

این فسقل که اصلا فکر‌ش را نمی‌کردم این چند روزی که برود مسافرت کمبودش را حس کن‌م فکر کنم شده است جزئی از وجود عمه‌اش...

این فسقل  دوست داشتنی که همین الان رو پای عمه نشسته ... شده است  یکی از امید های زندگی عمه مریم‌ش

عمه شدن را دوست دارم...با همه ی فوش هایی که نثارشان می‌کنند...

پ ن :

اسما_سادات

گل_عمه


  • ۹۷/۰۲/۱۸
  • یک دختر شیعه

نظرات (۹)

ای جانم 😍😍😍
خدا حفظش کنه 😘

خود عمه جونی چطوره؟ 
پاسخ:
ممنون عزیزدلم
:*
الان که عالیم خداروشکر پیشمه
: )))
سلام :)

هزار ماشاءالله ...
پاسخ:
سلام
زنده باشید
: )
ای ای جانننننم عزززیزم چقدر نازه خدا حفظش کنه 🤗🤗🤗🤗 وای وای وای جیگرشووو لپاشو😍😍😘😘 سلامت باشی عمه جان ^_^
پاسخ:
زنده باشی الهیی
: )))
من قشنگ لپاشو می خورم
^_^
تچکر
:*
:)))
پاسخ:
((( :
^_^

عزیییییزم
ماشاءالله
پاسخ:
ممنون سمیراجان‌م
:*

به به چه گل نازی
پاسخ:
تشکر

گل عمه شه
: )
سلام :)

خدا حفظش کنه :)
پاسخ:
سلام
ممنون‌م
: )
امان از برجام
پاسخ:
واقعا‌...
ای خدا
چه نازه
خدا سایه عمش رو روی سرش حفظ کنه
پاسخ:
سلامت باشید
: ))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">