دلنوشته های یک دختر شیعه

دلنوشته های یک دختر شیعه

در این کشتی درآ،
پا در رکاب ماست دریاها
...
مترس از موج،
'بسم الله مجراها و مُرساها'
..

شب های جمعه برای من دل گیر است...

مروارید هایم بی اختیار اماده ی غلتیدنند..

شانه هایم دیگر تاب ندارد ببیند این همه دوری را...

امروز از خدا عاجزانه خواستم به خاطر غربت خود اقا ،خدا ظهورش رو نزدیک کنه...

دلم برای غربت اقا میسوزد ...

اینکه در میان دشمنان غریب باشی غم بزرگی نیست اینکه در میان دوستان هم غریب باشی این ادم را میسوزاند...

مهدی فاطمه در بین ما شیعیان هم غریبه اینو با تمام وجود درک میکنم وقتی به خودم نگاه میکنم...

الهم عجل فرج مولانا صاحب الزمان ..

  • ۹۴/۰۵/۰۹
  • یک دختر شیعه

نظرات (۲۱)

  • فرزانه رهبر
  • دعای این همه چشم انتظار کافی نیست
    خودت بخواه که این انتظار یر برسد
    پاسخ:
    الهم عجل لولیک الفرج
    :(
  • پدرام یراقچی
  • عالی بود

    پاسخ:
    ممنون
    :)
  • رفیعه رجعتی
  • تا ادم نشیم نمیاد:(
    پاسخ:
    شایدم اومدن
    :)
    خدایا ما را به مولا برسان...
    به انتظار تو نشستن خطاست، باید دوید...
    پاسخ:
    ان شالله برسیم
    :(
    باسلام خدمت شما دوست گرامی

    وبی درست کرده ایم مخصوص عفاف وحجاب وب زیبای شمارا لینک کردیم اگردوست داشتید شماهم وب مارا لینک کنید
    پاسخ:
    سلام به شما
    :)
    ان شالله موفق باشین
    :)

    این آخر هفته چقدر دلم گرفته بود ... عجیب بود برام ... چون با پایان جمعه انگار اون غم ناگهانی از بین رفت

    پاسخ:
    برای منم هم
    :(
    اصلا جمعه ها خیلی دل گیره
    :(
    امیدوارم باظهور اقا غم های همه ی تموم بشه
    :)
    سلام.....نوشته های خوبی داری...:)
    پاسخ:
    سلام :)
    مرسی نینای عزیزم
    :)
    مهمانتان باشیم...
    پاسخ:
    چشم
    :)

    میاد...نمیاد...میاد...نمیاد...میاد...نمیاد...میاد...نمیاد...

    میاد!

    پاسخ:
    :)انشالله به زودی بیان
    :)
    اللهم عجل لولیک الفرج ...
    پاسخ:
    امین
    :)
    سلاممم ! چی بگم خو؟!!
    پاسخ:
    سلام
    :)
    هرچه دل تنگت میخواهد
    :)
    همسایه ی دیوار به دیوار ما، صاحب خانه ی ذره کمی حالش نامساعد است و میهمان تخت های بیمارستان شده است، بیایید در ختم 40 حدیث شریف کسا برای بهبودی ایشان دعا کنیم...
    منتظر لبیک شما برای ختم دعا هستم.
    پاسخ:
    شرمنده دیر رسیدم
    کجا بیایم؟
    الوعده وفا
    یا صاحب الزمان...
    پاسخ:
    :)
  • شیخ صاعد بالازاده
  • ان شا الله جدی جدی بیان دیگه
    پاسخ:
    ان شالله:)
    دخملم یاد بگیر یکم پست بذاری!آوررین:)))
    پاسخ:
    چشم
    :)
    ای آنکه در نگاهت حجمی ز نور داری
    کی از مسیر کوچه، قصد عبور داری؟
    یا مهدی
    پاسخ:
    الهم عجل لولیک الفرج
    :)
    آرامش
    مطمئن ترین شاخص
    برای درک وجود تو در دلم...
    پاسخ:
    عالی
    :)
    سلام
    نیستید؟؟
    پاسخ:
    سلام 
    :)
    شرمنده تهران بودم
    :)

    با سلام  و خداقوت وبلاگ بسیار عالی دارید

    موفق باشید

    پاسخ:
    سلام به شما
    :)
    ممنونم نظر لطف شماست
    :)
    اومدم آشتی کنم وقتشه حالا آخدا
    روت و برنگردون از من،جون مولا آخدا
    من میخوام ساده و بی پرده باهات حرف بزنم
    مثه اون چوپون که بود دوره ی موسی آخدا
    هر چی بنده بد باشه، تو زود ازش راضی می شی
    نمیخوای میون مردم بشه رسوا آخدا
    من که روشو ندارم، اسمتو برلب بیارم
    امّا تو گفتی بیا بگو خدایا، آخدا
    بدم و،یه عمریه برای اینکه خوب بشم
    می کنم هی با خودم امروز و فردا آخدا
    من می خوام غیر خودت به هیچ کسی رو نندازم
    دَستامُو دراز کنم پیش تو تنها آخدا
    تو که بهتر از همه می دونی من چیکاره ام
    جونِ مولا - نزنی پَردَه مو بالا آخدا
    باورم نمی شه فردا تو منو بسوزونی
    دشمن مولا بایسته به تماشا آخدا
    هر چی من بد می کنم بازم تو خوبی میکنی
    نه با من با هر بَدی خوب میکنی تا آخدا
    به گُل روی علی و بچّه هاش خوارم نکن
    بی- اونا چیکار کنم روز مبادا آخدا
    دیده رو،ندیده گیر،منو به اربابم ببخش
    مَردِ مَردا - پسر بی بی و مولا آخدا
    اونی که به زیر بار زور نرفت و کشته شد
    با لب تشنه کنار دو تا دریا آخدا
    دست آخر اومدن خیمه هاشم آتیش زدند
    بچّه هاشم فراری همه به صحرا آخدا

    پاسخ:
    خیلی هم عالی
    :)
  • مهدی باوران مهدی یاور
  • سلام.
    بروزم
    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">