دلنوشته های یک دختر شیعه

دلنوشته های یک دختر شیعه

در این کشتی درآ،
پا در رکاب ماست دریاها
...
مترس از موج،
'بسم الله مجراها و مُرساها'
..

دخترک چشمانش رابست ...

دختر شیعه خودش را در اغوش پدرش انداخت،هق هق میزد،خسته شده بود ،دلش گرفته بود از غریبی پدرش،دخترک چشم هایش را باز کرد وفقط زیر لب زمزمه میکرد حتی اگر غریب ترین پدر دنیا هم باشی دخترکت عاشقت است،دخترک عاشق شده بود عاشق پدرش عاشق یتیم نوازی هایش وتنهایی اش و حتی دردو دل هایش با چاه...

امروز روز جانشینی اش بود دخترک نظاره میکرد که چگونه پدر غریب وتنهایش که به فرمان خداوندو به دست بزرگترین مخلوقاتش به جانشینی رسیده بود چگونه مردم اورابه این زودی رها کرده اند وبا کسانی دست بیعت زده اند که ....


غدیر در عین حالیکه روز بزرگ ما شیعیان است روز غریبی است که مظلومیت شیعه رانشان میدهد روزی که تا به امروز غربت شیعه ادامه دارد...

یک دختر شیعه

  • ۹۴/۰۷/۱۰
  • یک دختر شیعه

نظرات (۱۸)

  • سعادت سلیمانی
  • زیبا قلم زدید...

    بقول علامه: مظلوم ترین اعیاد عید غدیر است!
    پاسخ:
    ممنانم
    بله واقعا
    عاشورا حاصل شکستن پیمان غدیر است!

    الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه امیرالمومنین علی ابن ابیطالب و الائمه علیهم السلام!
  • عــ ـاکـ ـف ...
  • قصه ی غربت را نخور!
    می رسد روزی اماممان .....
    می گیریم حقمان .... !!!
    .
    سلااام عزیز ما :)
    عید شما هم تبریک اساسییییی
     :*
    پاسخ:
    :(هعی
    عید شما هم هم
    :))))
    :*
    احسنت
    +
    تبریک
    پاسخ:
    :)
    برشما هم
    سلام دختر جآن


    خدمت رسیدیدم برای عرض تبریک و همچنین
    گرفتن آدرس برای خدمت رسیدن به منزل و عیدی گیرون :)
    پاسخ:
    سلام
    :))
    عید شما هم مبارک
    :))
    منزل ما ی جایی تو مشهد دیه پیداش کنید دیه
    :)))
    اول که عیدت مبارک
    بعدم در راستای پست قبل چه جالب چون منم روان شناسیم :)))
    کتابشم به ما زمینه ی روان شناسی اتکینسون و هیلگارد رو معرفی کردن
    راستی امام صادق روان نداشت وگرنه منم دانشگاهشو دوست داشتم
    منم که خونمون بودم تنها بودم
    فک کردم میام اینجا از تنهایی درمیام ولی بدتر شد :(
    در کل زندگی همش یکنواخت نیست
    بالا و پایین داره
    همیناس که ما رو میسازه
    ولی چون هنوز اول راهیم تحملش برامون سخته
    امیدوارم موفق باشی خواهری 😘
    پاسخ:
    عید شما هم مبارک
    :)))
    عه به سلامتی پس هم رشته ای هستیم
    :)
    اره دیگه اولش سخته ولی بعد ادم کم کم عادت میکنه
    :)
    شما هم هم
    :)
    یه اعترافی بهت بکنم! قبل دیدن تو و اینا! هیچ وخ فک نمی کردم یکی هم سن من اینقد معتقد باشه به همه چی!
    فک میکردم هم چین آدمایی نسلشون منقرض شده!
    پاسخ:
    جدی؟
    :))
    خداکنه همین ظور باشه
    :)
  • رفیعه رجعتی
  • و البته بزرگترین عید واس ما شیعه هاس:)
    عیدت موبارک:))
    +دانشگاه چطوره؟؟
    پاسخ:
    عید شوما هم مبارک خانوم خوابگاهی
    :))
    خداروشکر راضیم 
    :)
    فقط اگه پسرا نبودن عالی میشد
    :/
  • عــ ـاکـ ـف ...
  • وااااای من چه سوتی املایی ای دادم تو کامنت قبلی ام !!!!!!!!!!!
    منظورم از "قِصه" ؛
    "غُصه" بوده !!!!!!!!!!
    فشار دانشگاهه !!!
    می دونی که ؟؟؟؟!؟
    :/
    پاسخ:
    خخخخ
    =)))
    اشکال نداره
    :D
    اره دیگه
    :))
    کاش مثل فاطمه باشم
    به پای امامم بمیرم
    سخت است بگوی علی به پایش بمانی
    سخت نیست  گفتن اشهد ان علی ولی الله
    اما به پایش ماندن سخت تر است
    عید شما مبارک ها باشه
    پاسخ:
    واقعا ...
    عید تو هم مبارک
    ^_^
  • پدرام یراقچی
  • یا علی
    پاسخ:
    :)
    سلام خواهر فاطمی
    تشریف نمیارید وبلاگ بنده هم کم کم فراموش کردم غدیر و نماز غدیر رو بهتون یاداوری کنم ..

    اگرچه دعا گوی شما بودم

    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام به شما
    شرمنده واقعا اصلا یادمم رفته بود
    :)
    خیلی ممنون
    :)
    محتاجیم
    عیدتون مبارک
    الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه امیرالمومنین علی ابن ابیطالب و الاولاده المعصومین علیهم السلام
    پاسخ:
    عید شما هم مبارک
    واقعا الحمدالله...
    :)
    سلام
    فوق العاده بود..
    یاعلی(علیه السلام)
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    :)
    یاعلی(ع)
    آری
    غدیر
    روز
    نمایش
    غربت
    شیعیان
    است...
    پاسخ:
    بله همینطوره 
    :(

  • خانوم گم جشکه
  • درست پیدات کردم ؟ خودتی ؟ نوشتتو دوست داشتم اجی
    پاسخ:
    اره خودمم
    ^___________^
    ممنون
    :))
    منم هم
    :))
  • الف_لام _ناز :)
  • :)

    لینک هستید :)
    پاسخ:
    شما هم هم
    :)
    من دوست دارم برا هر پست یه نظر کوچولو بزارم:(
    پاسخ:
    ای جان
    :)))
    باشه بعضی مطالبو کامنتاشو باز میزارم
    :**

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">