دلنوشته های یک دختر شیعه

دلنوشته های یک دختر شیعه

در این کشتی درآ،
پا در رکاب ماست دریاها
...
مترس از موج،
'بسم الله مجراها و مُرساها'
..

وجدانن تا به حال شده یک دوست خل و چل داشته باشین از نوع رنگی رنگیش و مجبروتون کنه برین باهاش سینِما انمیشن ببینید خنثی

تاحدی که به خانوداتون روتون نشه بگین چه فیلمی رو میخواین تو سینما هویزه ببینید،بعد خودشو بلد نباشه بلیط سینِما رزرو کنه و به عالم و ادم زنگ بزنه که برام بلیط رزرو کنید،

این یک طرف

از طرف دیگه باهم برین کتابخونه استان قدس که مثلا درس بخونید برای پایان ترم کتاب هیلگاردِ به اون عظمت هم با خودتون ببرین بعد یک ساعت خوندن یهویی یادش بیاد که اخ بلیطامونو رزو نکردم :|سریع بره بیرون به این زنگ بزنه به اون زنگ بزنه که چی شد بعدم غروب بشه وبرگردین فقط یک سات درس بخونید حدودا3صفحه

از طرف دیگه یادش نباشه اون تایمی که میخواد بره سینما تایم اَدمینیش باشه و باید ادمین باشه وبعدش از سرشیفت خواهش کنه که تایم ادمینشو بزاره برا ی ساعت دیگه که بتونه وایسته

این دیگه فاجعست که عرق نعنارو با اب اشتباه بگیره و یک فاجعه به بار بیاره

ی همچی دوستی دارم من^_^

از اقای استانه خیلی ممنونم که کمک کرد ن قالب وبمو عوض کنم^_^ مچکرم^_^

  • ۹۴/۱۰/۱۱
  • یک دختر شیعه

نظرات (۹)

  • بی نام بی نشون
  • قالبتون به بی قالبی رو آورده!
    بعضی آدم ها رو باید در حد نیاز باهاشون دوستی کرد
    و الا می زنند کاسه و کوزه اهدافت رو خرد خاکشیر می کنند
    پاسخ:
    اری همینجوری دوست داشتم^_^
    اتفاقا این دوست جانم عالین عالییییی
    :)

    بامزس داشتن همچین دوستی :)))))
    پاسخ:
    عالیه
    :)
    رفتین سینما حالا یا نه ؟ :)))
    چقدر دلم میخواست همچین دوستی منم داشته باشم ...
    دوستیتون پایدار :)
    منم از این قالبای ساده میخوام کد قالبتو برام ایمیل می کنی ؟ :دی
    پاسخ:
    بلی رفتیم خعلی هم حال داد
    :)))
    زهرا پ من چیم این وسط:/دی
    مچکر^_^
    زهرا خخخخ من اصلا بلد نیستم از اخرم دادم به خود اقای استانه برام درست کنند :دی
  • رنگی رنگی
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    ***************** ***** ** ******* *** **** **** *** ******* *** *** *** ******* *** *** ***** **** ***** 
    ** * ** ** *******
    *** *** **** **** ** **** **** ***** **** *** **** ****** ****
    ** ********** *** **** ** *** **** ****** ** ** **** ****
     *** **** ** ******* **** *** **** **** **** ***** ***** ********
    مهم اینه با اینهمه مصیبت بلاخره رفتیم انیمیشن دیدیم^_______^
    پاسخ:
    عمو سانسورچی
    :*
    اره خعلی حال داد
    :*
  • مجتبی آستانه
  • باس قدر یه همچین دوستی رو دونست:)
    دوستی هاتون پایدار:)
    ریا نمی کردین دیگه! من که کاری نکردم. برعکس من از شما ممنونم کاری کردین که احساس کنم برنامه نویسی کارکردنم به درد بخوره. من ازین جور کارا لذت می برم
    پاسخ:
    برمنکرش...
    مچکر
    :)
    نه واقعا زحمت کشیدین هزار بار تغییرش دادین هی رنگش هی تیترش و...
    :)
  • رفیعه رجعتی
  • خوب نامرد منم میگفدی باهاتون بودم دیه:|
    پاسخ:
    این مال قبل از سینِما رفتن بود که فاطمه مجبور کرد باهاش برم
    =))دی
    خب تو فقط همون کدی که آقای آستانه بهت دادن رو برای من ایمیل کن :دی 
    تو ورد کپیش کن و بعد برام بفرستش :دی
    پاسخ:
    باچه
    :)
  • رنگی رنگی
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    من اعترااااض دارم:/ کامنت من خورده شده:/ *** ***** ** *****
    پاسخ:
    :|
    از این واژه یهویی متنفرم
    لحظه های خوشت موندگار رفیق
    پاسخ:
    عه چرا؟
    :)
    مسی نبات عزیزمممم
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">