دلنوشته های یک دختر شیعه

دلنوشته های یک دختر شیعه

در این کشتی درآ،
پا در رکاب ماست دریاها
...
مترس از موج،
'بسم الله مجراها و مُرساها'
..

کاش میشد ان قدر باران ببارد...ان قدد زیاد که بروم زیرش خیس خیس بشوم...ان قدر که از چادرم اب بچکد...من هم همراهیش کنم ...باهم بباریم...باران ...جانم ...توکجایی...تو چرا این روز ها نمیباری...فکر نمیکنی دخترکی...تنها...خیلیی تنها...دائم صبح ها از پنجره ی خانه شان پرده را کنار میرند که ببیند تو امدی...یا نه..باران ان قدر ..دیر به دیر امدی که ...دیگر میگویند زیر باران هم نروید اسیدی نشوید...دلم برای بوی باران تنگ شده ...برای کوچه های پر از اب ...حتی برای لوله های که از خانه ها اب میچکد هنگام باران...

ببار باران...ببار ارام...ببار...شاید هنگام باریدن تو دعاهایم بیشتر مستجاب شود...شاید ...نمیدانم چرا ولی به هنگام باریدنت خدا جانم را بیشتر حس میکنم...انگار...انگار...خدا جانم تو را برای دل گرفته ی من فرستاده...که در زیرقطره قطره هایت ارامش بگیرم...

  • ۹۴/۱۰/۲۴
  • یک دختر شیعه

نظرات (۱۳)

  • مجتبی آستانه
  • غمگین بود:(  .
    ان شاالله زندگیتون همیشه آفتابی با وزش نسیم خنک باشه و هر گونه میل به باریدن از تون دور:)
    پاسخ:
    خیلی ممنون :)
    ان شالله
    :)
    :)
    پاسخ:
    (((:
  • هادی مشایخی
  • باران  . . . هدیه ی لطیف خدا.
    منم دلم براش تنگ شده .اینجا هم خیلی وقته ازش خبری نیست.شهرمون خاکستری شده.خورشید هم دیگه نای تابیدن نداره از بس هوا گرفته ست.خداکنه بباره . . .


    پاسخ:
    منم هم
    :(
    خداکنه واقعا
    :(
  • عــ ـاکـ ـف ...
  • به قول جناب پاشایی :
    بارون صدای احساسه .....
    :(

    (شما که حرم دارید !
    خب پاشو برو اونجا دلت میگیره :(
    ما چه کنیم اینجا :/
    پاسخ:
    :))حرم که نبود که کلن دق میکردم
    :(
    شما برید مزار شهدا:)
    😉
    آقای آستانه غمگین نبود که :))
    هوای بارونی و دو نفره و اینا :دییی
    پاسخ:
    :دی بود
    ؛)
    منشوری:دی
  • مجتبی آستانه
  • خانم فائزه:
    من از بس ساده م این چیزا که حالیم نیست. نکنه خبریه!؟ خخخخخ
    آخه شبی که این پست رو فرستادن توی تخته از دلگیری و ناراحتی و گریه صحبت کردن؛ من فکر کردم که ناراحتی ای براشون پیش اومده:)
    پاسخ:
    :دیییی
    چه خبری؟o_Oدی
    نه ناراحتی بزرگی نیست یک درگیری بین خودمه:)دی
  • الف_لام _ناز :)
  • بارون :)
    پاسخ:
    ((:
  • پدرام. یار
  • سلام التماس دعا
    پاسخ:
    سلام
    محتاجیم به دعا
    :)
    خخخخخخ آقای آستاانههه :دی
    بعیدم نیس خبری باشه =))
    مریمممم شیرینی میخوااایمممم :دی
    پاسخ:
    دیی
    وقتی حس شایعه سازی ی فایزه گل میکند:دیی
    :|
    چشم شیرینی ام میدم=))دییی
  • من و غریبه
  • سلام
    بارون یه نوع نعمته
    دلتون مث بارون صاف و پاک باشه ان شالله
    التماس دعای زیاد
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم
    :)
    محتاجیم به دعا
    :)
    سلا 
    بسیار خوشحالم که در زمینه مذهبی فعالیت دارید. 
    انشالله از امروز آموزش علم نجوم و هیئت در آدرس زیر قرار می گیرد اگر تمایل دارید ما رو دنبال کنید. 
    http://goo.gl/P8sFop

    موفق باشید.
    پاسخ:
    سلام
    :)
  • فریده خانوم
  • موبارکهههههههههههه :)
    پاسخ:
    یا حضرت فیل:||||||
    چیی مبارکه؟o_O
    :|||||
  • رفیعه رجعتی
  • بارید امرو:))
    پاسخ:
    هوم
    :)
    رفیعه دلم برات تنگ شده بود^_^

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">