دلنوشته های یک دختر شیعه

دلنوشته های یک دختر شیعه

در این کشتی درآ،
پا در رکاب ماست دریاها
...
مترس از موج،
'بسم الله مجراها و مُرساها'
..

وقتش رسیده...

وقت خداحافظی با جیم..

یادش بخیر... روز های اول چه ذوق و شوقی داشتم برای سایت..


چه  دوست هایی که پیدا کردم از همین جیم..

چه قدر ذوق زدم اولین مطلبم را نوشتم...

چه قدر ذوق زدم برای اولین بار حقوق دست رنج خودم را گرفتم

خیلی بودم...

همه رفتن...همه ی بچه ها..

دیگر مثل قبل نیس...

خدا کند بتوانم دیگر نروم...


دوستت داشتم و دارم و خواهم داشت سایت عزیزم..

اینستا هم دی اکتیو شد...

: )

تا کی؟

نمی دانم...

اینجا هستم ولی.

  • ۹۵/۰۸/۰۳
  • یک دختر شیعه

نظرات (۱۵)

حالا نمیدونم منظورتون jeem.ir بوده یا که شخصی رو میگفتین ولی به هر حال ؛ خداحافظ جیم!
پاسخ:
نه منظورم سایتمونه
: )
همینکه اینجا پابرجاست خودش جای شکر داره :)
پاسخ:
: )
اینجا کهمثل دفترچه خاطراتم میمونه
: )
اینجا نیام غم باد میگیرم
: )
دی
مرسی
  • آقای آستانه
  • :|
    چرا خداحافظ جیم؟ :|
    پاسخ:
    خسته شدم راستش...
    نه از جیم..
    از خودم که انقدر میرم..
    : )))
    البته معلوم نی بتونم یا نه
    : (
    موفق باشی به طور کلی :دی :)
    پاسخ:
    مرسی
    : ))))
    تو ام همین طور

  • فریده خانوم
  • عادت میکنی مثل من ...
    اینجا باش !چون میخونمت :)
    پاسخ:
    امیدوارم
    : )))
    چشم: *
    کاس تو هم تو دوباره وبتو احیا می کردی : (
    هر تصمیمی که بگیری بهترینه
    چون پشت اون تصمیم فکر کردی (:
    و این تصمیمیه که هممون چه زود چه دیر یک روز باید بگیریم،،، دیگه تا کی تو جیم؟ :دی 
    موفق باشی :*
    هممون موفق باشیم ^~^ 

    پاسخ:
    مرسی
    : )
    اوهوم
    : (
    تو ام همین طور
    : *
    ان شالله
    : )
  • فریده خانوم
  • بلاگفا نابودش کرد کلا هیچی ازش نموند !حس منم رفت:دی 


    پاسخ:
    خوب دوباره شروع کن
    : (
    لدفن
    موفق باشید.

    وبلاگ شما دنبال می شود.
    یا حسین
    پاسخ:
    خیلی ممنون
     : )
  • فرزانه فرزاد
  • :(  پس بگو چرا فعالیتت کم شده.....تازه باهات آشنا شده بودم...
    موفق باشی گلم  :)
    اینجا که هست آره؟
    پاسخ:
    اره دیه کلن رفتم
    : )
    مرسی ی دنیا
    : ))))
     بعله ان شالله اینجا در خدمتیم
    : )
    ترک نکن
    میدونی چرا؟ اینجا خالی میشی شاید..
    پاسخ:
    اینجا که هستم 
    : )
    خداحافظی نکن!
    کم تر بیا!
    جیم خوبه :(
    پاسخ:
    تو خودتم که نیستی
    : )
    چرا من میرم ولی خیلی کم! :)
    پاسخ:
    خیلی کم تو از من کم تره
    = )دی

    سلام

    مطلب خوب شما با عنوان زنده مردن در کانال انقلابیست منتشر شد

    خدا قوت

    https://telegram.me/enghelabist
    پاسخ:
    سلام: )
    مشکلی نیست
    : )
  • حسین مداحی
  • هم اکنون شما رو به چالش گوگولی بلاگر دعوت میکنم.
    www.blog-fun.blog.ir
    پاسخ:
    بلی چشم منم فقط میزارم: )
    ولی لینک اپلود وجدانن حوصله میخواد
    = ))
  • عــ ـاکـ ـف ...
  • سلام عزیزم 
    اینستا داشتی مگه؟؟؟ :|
    خب میگفتی زودتر :/
    پاسخ:
    سلام عاکف جان
    : )
    نخستههههه 
    : )
    گفتم ی بار کهه
    :D

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">