دلنوشته های یک دختر شیعه

دلنوشته های یک دختر شیعه

در این کشتی درآ،
پا در رکاب ماست دریاها
...
مترس از موج،
'بسم الله مجراها و مُرساها'
..

زندگی من  دارد رنگی رنگی می شود! اصلا انگار خودم هم نفهمیدم که چگونه و چطور دارم وارد دنیای رنگی رنگی ها می شوم

اصلا باورم نمی شوم این خودم هستم، منی که برای تهیه ی یک کتاب  دانشگاهی بابا را کل شهر می گرداندم، و محال وغیرممکن بود خودم حتی یک بار تنهایی بروم، چند روز پیش خودم تک و تنها با یک کیف سنگین از کتاب  رفته ام پاساژ مهتاب و چند تا از کتاب های به درد نخور رشته ی قبلیم را هم فروختم و حتی تر  سر فروختنشان چانه هم زده ام، و کتاب مورد نظرم را هم خریده ام.

جالب است، نه؟!

یا مثلا با یک مطلب کوچک  ترغیب بشوم و بروم کلی کاغذ رنگی رنگی  بخرم و برای کتاب هایم  بوک مارک های رنگی رنگی  درست کنم!

دیروز هم برای یکی از لباس هایم تا فروشگاه پیاده رفتم تا برایش دکمه ی قفلی بخرم و دست آخری چند روبان رنگی رنگیه خال خالی گرفتم  که اگر خواستم به کسی کادو بدهم با آن ها تزئینش کنم!

یا هی هر روز خدا میروم شهر کتاب  و کلی لوازم تحریر رنگی رنگی  برای خودم می خرم و خود کار های رنگاوارنگ!

به تازگی هم یاد گرفته ام از اینترنت برای خودم گل سر های رنگی رنگی  مخملی درست کنم!

و حتی انواع دسر ها و کیک های شکلاتی و نسکافه ای و نوشیدنی های مختلف!و یا حتی غذاهای فرانسوی و ...

و یا مثلا میروم برای خودم چیز های جدید تر می خرم ..

حتی پریشب سجاده ام را هم عوض کردم ...

 و هر شب هفته سعی می کردم بروم کلاس های تفسیر ...

راستش من هیچ وقت ادمی نبوده ام که خودم به تنهایی با کار های مختلف روبروشوم، ته ته تفریح و سرگرمی هایم این بود که با فاطمه بروم سینما و کافه کتاب و و پاتوق کتاب! یا نهایتا با یکی دیگه از دوستانم و تمام!

یا ته تهش این بود که بروم کتاب های مختلف بخرم و با ذوق زدگی یک هفته ای تمامشان را بخوانم....

ولی الان به این نتیجه رسیدم ادم ها که همیشه نمی توانند در اختیار ما باشند...

گاهی اوقات خودمان باید برای خودمان کادو بخریم و ذوق کنیم، گاهی اوقات هم باید خودمان تک و تنها برویم سینما حتی اگر کسی را نداشته باشیم و مامان و بابایمان شاغل باشند و فرصت آمدن با ما را نداشته باشند، گاهی اوقات هم خودمان باید تنها برویم کافی شاپ و موکا سفارش بدهیم  و برای خودمان در تنهایی کتاب بخوانیم، حتی اگر کسی نباشد که مثلا بهمان کادو بدهد یا مثلا حرف های عاشقانه نثارمان کند...

راستی من دارم خودم را عاشق دنیای جدید تنهایی رنگی رنگی می کنم...

من دارم مستقل می شوم...

من دارم بزرگ می شوم و از آن دخترک لوس و به دیگران متکی فاصله می گیرم...

من دارم عاشق می شوم، عاشق زندگی و آفتاب صبح، عاشق بوی خوش خدا در طعم قرآن های بین الطلوعینی صبح ...

عاشق کتاب های درسی جدیدم و باز شدن دریچه های جدیدی از دین به رویم ...

عاشق عطر یاس و مریم و نرگس...

من دارم تمرین لبخند زدن به صورت های دیگران را می کنم..

گفته بودم عاشق مجردی های دخترانه ام هستم؟!

سلام دنیای رنگی رنگیه جدید...سلام ...

سلام زندگی...

الحمد الله رب العالمین...


  • ۹۵/۰۸/۰۹
  • یک دختر شیعه

نظرات (۱۸)

چه عالی ^___^
پاسخ:
اره خداروشکر^_^
چیزای جورواجور رنگی رنگی خیلی عالین ^_^
پاسخ:
اوهوم
^_^
الحمدالله :) 
ان شاالله دلخوشی‌هاتون همیشه‌ی خدا باشن و حالتون رو خوب کنن :) 
البته دخترک‌ها (دقت کنین دارم میگم دخترک نه سن شما رو!) باید لوس و متکی باشن! از این بچه‌هایی که ادای بزرگ بودن رو در میارن خوشم نمیاد :دی
پاسخ:
خیلی ممنون : )
همچنین حال شما
: )
اره دختر باس لوس باشه: D
ولی تا ی سنی خدایی
خوش به حالت دخترجان*_^ تنهایی همه چیزش خوبه مخصوصا اگه فرد درون گرایی باشی و آدمای دوروبرت بی فایده اصن:/:
پاسخ:
مرسی
^_^
راستش خیلی خوب نی من دارم خودمو بهش عادت میدم
: )
چقدر خوب:)
همیشه رنگی باشی ان شاالله:)

آخرشم یه روز نرفتیم بیرون ها!
پاسخ:
خودتونو معرفی نکردین!
❤❤❤
پاسخ:
: )))))💜💜💜
بههههه جمع رنگیااااا خوش اووومدیییییی:)))))

پاسخ:
مرسیییی
: ))))))
^_^
  • فریده خانوم
  • چه خوب عزیزم ... اولش فک کردم داری مزدوج میشی اونجا که گفتی اصلا خودم هم نفهمیدم ! :دی
    کجا داری رشته قران و حدیث میخونی ؟ کنکور دادی؟ یکم ازش میگی ؟
    پاسخ:
    مرسی فریده ی جانم
    : ))
    جدی؟: )نه خداروشکر هنوز که نه : )
    ایمیلتوبرام بفرست تا بهت جزئیاتشو بگم عزیزم( :اینجا یکم عمومی تره راستش: *
    از شما بعیده ها!!!! 
    مرسی و شما؟؟؟
    مرسی و دختر شیعه؟؟؟
    آی آی آی *_^
    بگو ممنون، سپاس، تشکر، او ه ه ه انقد ازین قبیل کلمه ها هس:)
    پاسخ:
    واقعا برحسب عادته
    : )😉
    ولی چشم تا جایی که امکان داشته باشه ویادم نره ان شالله استفاده از معادل فارسیش می کنم
    : ))))
    الهی شکر
    :) :) :) :) :) :) ........
    پاسخ:
    اره الحمدالله
    : )
    ( :
  • فریده خانوم
  • چرا خداروشکر ؟! مگه دنیای رنگی دوست نداری؟دنیات رنگی تر میشه البته اگه انتخابت درست باشه که با شناختی که از تو دارم میدونم بهترینو انتخاب میکنی :) ...منم کسی بودم که تا ۲۰ سالگی کلا خواستگار اجازه ندادم بیاد ولی الان واقعا میبینم دنیام چقدر رنگی رنگی شده^_^
    پاسخ:
    نه چون هنوز امادیگشو ندارم شاید
    : )))
    ان شالله  بعد چند سال انتخابی باشه که به خدا نزدیک تر بشم
    ( :
    اره 20به بعد بیتره
    = ))
    من دی میشم 20ساله
     :*)
    خداروشکر
    ^_^
    فریده از فواید ازدواج به منم بگو :دییی =))
    دنیای قشنگیه :)
    تبریک میگم:)

    پاسخ:
    حیا کن
    عه
    : )
    مرسی
    : )
  • ارکیده س ی
  • سلام

    مطلب خوب شما در کانال انقلابیست منتشر شد

    خدا قوت

    https://telegram.me/enghelabist
    پاسخ:
    سلام مشکلی نیست
    : )
  • فرزانه فرزاد
  • سلام ..اولش که نوشته بودی رنگی رنگی یاد خانم بهزادفر تو سایت افتادم خخخ
    ینی فک کنم فامیلشون همین بود ...اون بالایم کامنت گذاشتن خخخخ
    آره از یه جایی به بعد آدما تنها میشن ینی: آدمها که همیشه نمی توانند در اختیار ما باشند..
    زیبا بیان کردی
    موفق باشی😃
    پاسخ:
    عه جدی
    : ))))
    ممنون
     زیبا دیدی
    ( :
  • فریده خانوم
  • تو خب فهیمه هست میگه بهت :دی ولی چقدم  میبینمت که بگم ! بیاین خونمون خو :|
    ولی خب ان شاا... که همتون به وقت خودش یه ازدواج عالیییییی داشته باشین ... 
    مریم هدفتو دوست داشتم ...این نشونه خوبیه از یه ازدواج خوب ان شاا...
    از عید دیگه اجازه بده بیان ! خخخ 
    پاسخ:
    : )
    هدف باس تکاملی باشه
    اصلا حوصلشونو ندارم 
    : /
    جالب توصبف کرده بودین حال یه روزایی از خیلی از دخترها رو. اما درمورد خوبی یا بدیش نمیتونم نظر بدم
    پاسخ:
    ممنون
    : )
    امیدوارم خوب باشه
    : )
    آها آره ممکنه :)
    پاسخ:
    اوهوم
    : )
  • مَــه دیـــاران
  • سلام و درود :)

    خوشحال میشیم از "خراب آباد" دیدن کنید و نظرتون رو درباره عکس نوشته ها بهمون بگید...
    پاسخ:
    سلام 
    : )
    ان شالله
    : )

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">