دلنوشته های یک دختر شیعه

دلنوشته های یک دختر شیعه

در این کشتی درآ،
پا در رکاب ماست دریاها
...
مترس از موج،
'بسم الله مجراها و مُرساها'
..

واقعتیش این است که با فرا رسیدن سال جدید حداقل کاری که می توانیم بکنیم برای وطنمان این است که حداقل تا جایی که می توانیم لباس هایمان را ایرانی بخریم، و باور کنیم تا ایرانی باشد  اجناس ترک باید زیر سوال برود ...

که حرف حضرت اقا عملی بشود که ایرانی بخرید...

با مامان که می روم بازار و مزون خیلی پیش اومده که مغازه دار گفته : خانم این ترکه ، شک نکنید تو خریدنش، بخرید پیشمون نمی شید عالیه جنسشو از این صوحبت ها ...

امیدوارم یک روزی برسد که برای اجناس  خودمان چنان با آب و تاب تعریف کنیم ...

باید اعتراف کنم ، که غیر از دنیای کتاب ها عاشق دنیای روسری ها هستم، مخصوص تر حریر و ابریشم..

مخصوصا روسری های رنگاوارنگ ... خیلی ...

امروز به طور اتفاقی یک پیج پیدا کردم که تمام روسری هایش ایرانی بود ...به نظرم معرکه است برای من ... که هم مدل هایش فوق العاده باشد...هم حریر باشد... هم مناسب باشد قیمت هایش...نسبت به روسریهای ترکی که برایش باید دو،سه برابرش را پول بدهم...

فکر کنم یکی از مصداق های السابقون باید این باشد که در خریدن اجناس ایرانی از هم سبقت بگیریم...به خاطر مردممان، به خاطر قشر ضعیفمان...به خاطر رونق اقتصادی کشورمان...به خاطر اقتصاد مقاومتی...



  • ۹۵/۱۲/۱۳
  • یک دختر شیعه