دلنوشته های یک دختر شیعه

دلنوشته های یک دختر شیعه

در این کشتی درآ،
پا در رکاب ماست دریاها
...
مترس از موج،
'بسم الله مجراها و مُرساها'
..

اما قشنگ ترین اتفاقی که می تونست برام بیفته توی این هفته پیدا کردن این دو کتاب بود ، خدا می دونه، نصف کتاب فروشی ها رو گشته بودم تا پیداش کنم، 

طوری که وقتی گفتم اقا این دو کتابو دارین و گفت بله می خواستم از شدت خوشحالی بال در بیارم...

دست آخری عاقبت جوینده یابنده بود^_^

و اون دو کتاب : 

ابووصال_ اینک شوکران شهید منوچهر مدق

 می دونم خیلی شکسته نویسی نوشتم این جهار تا مطلبو: (

برچسب: جاکتابی


  • ۹۵/۱۲/۱۹
  • یک دختر شیعه

جا کتابی

نظرات (۸)

  • خاتونِ گیس گلابتون...
  • مبارکت باشه :)
    کتاب شهید مدق رو آروم بخون
    خیلی اروم که زیر خاطرات فرشته خم نشه کمرت...
    پاسخ:
    ممنون عزیز دلم
    : )))
    خدا کمک کنه
    : (
    خخخ خوبه باز از شدت خوشحالی بال در آوردی نپریدی و ماچ ماچ :دیییییی
    زندگی نامه ست؟ 
    تیکه هایی رو ازش بذار بیزحمت بوس بوس :))
    پاسخ:
    اره والا: )))
    فدات شم: *
    اره عزیزممم
    : ))
    از کدومش؟
    سلام
    اینک شوکران رو از کجا خریدید؟
    ما که هرجا رفتیم گفتن نداریم اخرم یکیشون گفت دیگه چاپ نمیشه نگردید!
    پاسخ:
    سلام شلوغ ترین جای شهر
    -_-
    پاتوق کتاب
    : ))
    منم داشتم نا امید می شدم که خداروشکر پیداش کردم
    شدید التماس دعا

    پاسخ:
    حاجتتون روا ان شالله
    به سلامتی :)
    پاسخ:
    سلامت باشی فائزه جانم
    : )))
    ابو وصال ساداتم :))
    پاسخ:
    به روی چشم
    : )))
    دم نویسندش گرم.. با انتشار این کتاب یاد و خاطره این شهید بزرگوار رو زنده نگه میداره :)
    بی بلا مریمم : *
    پاسخ:
    اره واقعا
    : )))
    : *
    سلام عاشقانت معرکه بود من خیلی دوست داشتم :) 
    پاسخ:
    سلام بانو
    : ))
    معرکه خوندین شما
    : )
    نوش جان
    ؛ )

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">