دلنوشته های یک دختر شیعه

دلنوشته های یک دختر شیعه

در این کشتی درآ،
پا در رکاب ماست دریاها
...
مترس از موج،
'بسم الله مجراها و مُرساها'
..

وقتی سن رشد بودم، یعنی مثلا راهنمایی و دبیرستان، وزن‌م حدودپنجاه‌و شش و پنجاه‌وهفت بود، قدم‌م مثلا حدوده یک و پنجاه و هشت و اینا...

بعد که کم کم سن‌م بالاتر رفت  از میزان وزنم‌کم می‌شد در عوض باز قد‌م زیاد می‌شد که رسید به یک‌وشصت‌وپنج تا این‌که پام باز شد به دانشگاه، زندگی دانشجویی، جزء اون دسته از زندگی هایی هست که دائم باید بدویی، هی برو، هی بیا،هی با اون اوتوبوس با  مترو... از اون طرف‌م نهار درست و حسابی و به طور کلی تغدیه مناسب نمی تونی بخوری، و مجبوری غذا های خوش مزه ی سلفو بخوری...برای همین وزنم به طور قابل توجهی باز کم شد، تا همین ماه رمضون امسال که کلاس داشتم وزن‌م شده بود چهل و نه، و مامان داشت کم کم نگران‌م می شد، که باید درست و حسابی غدا بخوری، تا کمبود وزن‌ت جبران بشه و موقع شروع دانشگاهت از اینی که هستی(چهل‌ونه)کم تر نشی...امروز که رفتم روی وزنه دیدم تلاش هام نتیجه داده، و از چهل‌و‌نه خودمو تونستم برسونم به پنجاه‌ویک... ^_^

به نظرم وزن جزء اون دسته از مسائلی هست که همیشه ی خدا یک عده باهاش مشکل دارند،...امیدوارم یک روزی برسه که هیج‌کس هیج کس با وزن‌ش مشکل نداشته باشه و همه از اون چیزی که هستن راضی باشند...

غم نوشت: چرا انقد زود اول مهر شد؟!!





  • ۹۶/۰۶/۲۱
  • یک دختر شیعه

نظرات (۱۱)

البته خیلی ها با وزنشون مشکل دارند!!!

امیدوارم مشکل شما هم حل شود!!

بله چه زود اول مهر شد!!!!

دلتون شاد!!!
پاسخ:
البته من الان در حال حاضر مشکلی ندارم الحمدالله
فرا تر از زود: |
ممنونم
: )
من هیچ‌وقت با وزنم مشکل نداشتم. وزنم هم زیاد یا کم نیست - 62 کیلو :دی -. خداروشکر :دی البته دوران بچگی‌م، من که نه، ولی دکترا با وزنم مشکل داشتن. یه‌خورده استعداد چاقی داشتم :)) 
+ واقعا چرا اینقده زود اول مهر شد؟ :|||
پاسخ:
یکی از شکر گزاری هام همیشه ی همیشه برای این بوده که استعداد چاقی زیاد نداشتم
: )))
تازه ما از مرداد تعطیلاتمون شروع شد، دو ماه فقط تعطیلات داشتیم
-_-
مبارکه.. :)

البته من وزنم 1 کیلو اینا درصد خطا داره.. یعنی به نظرم تغییر وزن مثلا یعنی 5 کیلوو :)

+ ما هم با وزنمون مشکل داریم ولی خب حس و انگیزه لازمه تغییرش بدیم..

پاسخ:
ممنونم
: )
یک کیلو هم بالاخره خودش کلیه.
: )
ان شالله انگیزشو به دست بیارین
  • شینا نوجهان
  • هوف چه عجب نظراتت رو باز کردی -_-
    پاسخ:
    شهربانو جانم
    واقعنی خودتی؟
      : ))))
    #تفاهم
    آخه قد منم ۱۶۵-۱۶۶ و وزنمم (تا روز جمعه!) ۵۱ بود.


    پاسخ:
    جدی؟: )))
    چه سعادتی پ نصیبم شده♥😅
  • شینا نوجهان
  • واقعنی خودمم 😍😂😍😂😍😂
    دوباره می نوییییسسییییییمممممممممم 
    پاسخ:
    چه عجب شما تشریف‌اوردین به عرصه ی وبلاگ نویسی^_^
    : *

  • بهارنارنج :)
  • منم دوست دارم یه۶/۷کیلو چاق شم:|

    پاسخ:
    خداقوت پس حسابی
    💪
    : )))
    سلام :)
    ترس آنان را چون تیر پیراسته تراشیده کرده است و نزار. چون کسی بدانها نگرد، پندارد بیمارند، اما آنان را بیماری نیست ... :))
    پاسخ:
    سلام
    : )
    عشق ترینه این خطبه..
    : )))
    البته فک کنم نسبت به قدت هنوز هم لاغر باشی :)
    سلامت باشی بانو

    + من خیلی دوست داشتم پاییز بیاد و مرسی که اول مهر شد حتی :دی
    پاسخ:
    بله متاسفانه:دی
    : )))
    فدای شما
    : *
    +من نههه اصلاا : ))))
    دلم برات تنگ شد :)
    پاسخ:
    پریساااااا تو ملوم هَ کجایی؟
    ^___^
    ادرس وبتم ی وقت ننویسی
    : ))
    ♥❤♥
    پاسخ:
    ❤❤
    :*

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">